• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 26 اسفند 1397
کد مطلب : 51101
+
-

آقای احمدی‌نژاد! بی‌خیال استقلال شو

آقای احمدی‌نژاد! بی‌خیال استقلال شو

مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در بخشی از گفت‌وگویی که دیروز سایت ورزش‌سه منتشر کرد، به شوخی از احمدی‌نژاد خواسته بی‌خیال استقلال شود: «به‌نظرم بهتر است به نام خوش استقلال توجه شده و این نام خوش را با این رفتار خراب نکنیم.»
تک‌تک فریم‌هایی که عکاسان روز بازی استقلال-العین از حضور محمود احمدی‌نژاد در ورزشگاه آزادی گرفتند، بارها دیده شد؛ از ژست عجیبش جلوی دوربین موبایل یک هوادار استقلالی تا گیر‌افتادنش وسط جمعیت. یک عکس اما جنجال ویژه داشت؛ تصویری از احمدی‌نژاد در حالی‌که یکی از اعضای شورای شهر تهران در نزدیکی‌اش دیده می‌شود.
حجت نظری، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در گفت‌وگو با همشهری ورزشی داستان این عکس، شیطنت‌ها و سوءبرداشت‌های بعدش را توضیح داده است.
  روز بازی استقلال با العین، عکسی از شما منتشر شد که نزدیک محمود احمدی‌نژاد نشسته بودید. به‌نظر می‌رسد فاصله دارید اما برخی در فضای مجازی با انتقاد از شما نوشتند که «در معیت» احمدی‌نژاد به ورزشگاه رفته‌اید.
طبیعتا من با هیچ چسبی به آقای احمدی‌نژاد نمی‌چسبم. فکر می‌کنم کسانی هم که این عکس را منتشر کرده بودند، این را می‌دانند. اگر دنبال نیتشان برویم احتمالا می‌شود متوجه شد که دنبال چه چیزی بوده‌اند. ولی اجازه بدهید به جای این موضوع، اصل ماجرا را توضیح بدهیم.
من تقریبا از دقیقه10 بازی رسیدم استادیوم و وارد وی‌آی‌پی شدم. آقای احمدی‌نژاد تقریبا دقیقه30 آمدند. اینطور که بعدا شنیدم ایشان اول خواسته‌اند وارد پاویون بشوند که راهشان نداده‌اند، بعد رفته‌اند جایگاه خبرنگاران که طبیعتا آنجا هم نمی‌شده بروند چون مخصوص اهالی رسانه است و با توجه به تعداد همراهان و محافظان ایشان، محدودیت جا هم داشته است. بین دونیمه تلاش کردند وارد وی‌آی‌پی شوند. به‌نظر می‌رسید تیم حفاظت{حراست} ورزشگاه بنا داشتند ممانعت کنند، اما حفاظت ایشان مسیری را باز کرد و خلاصه ایشان را آورد جایگاه وی‌آی‌پی و یک ردیف بالاتر از ردیف ما نشستند. منتهی ظاهرا عکسی که منتشرشده طوری است که انگار من کنار آقای احمدی‌نژاد نشسته‌ام. عکس‌های دیگری هست که از روبه‌رو گرفته شده و کاملا نشان می‌دهد نه‌تنها در ردیفی که ایشان نشسته‌اند با ردیفی که ما نشسته‌ایم تفاوت دارد، که حتی پشت سر بنده هم نیستند. منتهی ظاهرا تعمدی در کار بوده که آن عکس خاص انتخاب شود و چنین القا شود که ما کنار هم نشسته‌ایم.
به هر حال تصور من این است که دلیل اصلی این شیطنت‌های رسانه‌ای، مسائلی غیراز ماجرای ورزشگاه است. اگر دقت کرده باشید در متن خبر، انتساب حزبی بنده را مطرح کرده‌اند، یا برخی انتقادهایی که اخیرا از مدیران شهری داشته‌ام. به‌نظر می‌رسد این صرفا پیامی بوده که اگر بخواهید به مسیری بروید غیر از مسیری که ما می‌خواهیم، می‌توانیم با شیوه‌های اینچنینی شما را مورد نوازش قرار دهیم. ولی مطمئن باشید من مسیرم را با فشارهایی از این دست تغییر نخواهم داد.
 به‌نظر می‌رسید شما ابتدا این عکس را زیاد جدی نگرفته بودید، چون هیچ واکنشی نشان ندادید.
به 2دلیل فکر کردم نباید جواب بدهم؛ اولا موضوع کاملا مضحک است و براساس سابقه‌ای که از بنده و تیم آقای احمدی‌نژاد هست و همه هم از آن خبر دارند، هیچ قرابتی وجود ندارد. دلیل دوم این بود که با کمی دقت در عکس می‌شد فهمید فاصله زیادی بین بنده و ایشان است.
 حالا یک سؤال کاملا فوتبالی بپرسیم. شما قبلا استادیوم رفته بودید؟ بعد از این هم ممکن است دوباره بروید؟ 
بله، بنده نخستین‌بارم نبود استادیوم می‌رفتم، قطعا آخرین‌بار هم نخواهد بود. امیدوارم حداقل در بازی‌هایی که تیم محبوب من بازی می‌کند، این فرد حضور نداشته باشد، چون قدم ایشان معروف است و متأسفانه در بازی‌هایی که ایشان حضور داشته‌اند، تیم‌ها و ورزشکاران ایرانی نتیجه خوبی نگرفته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید