• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 26 اسفند 1397
کد مطلب : 51080
+
-

با مردم

با مردم
با مردم




   مرغ 8ماه قبل را 15هزارتومان می‌دهند!
روز پنجشنبه در میدان تره‌بار سردارجنگل تهران، مرغ منجمد دولتی را کیلویی 150هزارریال به مردم می‌دادند که این مرغ‌ها تاریخ 8‌ماه پیش داشت. اولا چرا از 8ماه قبل دپو بوده، ثانیا آن تاریخ که مرغ 15هزارتومان نبود، سر چه‌کسی را کلاه می‌گذاریم؟

قنبری از سردار جنگل

   طرح هادی زمین‌های علوم پزشکی یاسوج چه شد؟
از سال‌۸۲ یک قطعه زمین از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهر یاسوج به ما واگذار شده، اما هنوز علوم پزشکی هیچ اقدامی درخصوص طرح هادی برای این زمین‌ها نکرده ‌و همانطور بلاتکلیف و بی‌ضابطه مانده است.
شریفی‌فرد از یاسوج
 
    معنی اینکه کسی 10بار دستگیر شده چیست؟
به‌نظر می‌رسد عدم‌تناسب مجازات دزدی یا ناکافی‌بودن آن باعث زیاد‌شدن دزدی و سرقت شده و امنیت را به خطر انداخته. عده‌ای به شغل دزدی مشغول شده‌اند و بعد به‌سادگی از زندان درمی‌آیند، شما بگویید اینکه کسی 01بار به جرم دزدی دستگیر شده، چه معنی دارد، جز این است که این آدم اصلاح‌ناپذیر است؟
حسینی از طرف ساکنان سعادت‌آباد تهران

   یارانه و سبد حمایتی به من نرسیده است
وقتی دولت اعلام کرد که افراد یارانه‌ها را تفکیک کنند، یارانه من که متاهل بودم، از خانواده پدرم جدا شد اما مرا در لیست انصراف قرار دادند درحالی‌که یارانه شامل حالم می‌شود و اصلا انصراف نداده‌ام، بر همان اساس سبد حمایتی هم به من تعلق نگرفت.
کارگر شرکت تولیدی

    رونق خرید مسکن در کجا اتفاق افتاده است؟
خبرهایی از خرید و فروش و رونق مسکن منتشر می‌شود. مسئولانی که این آمار را می‌دهند، بدانند این مربوط به درصد کمی از جامعه است که ثروت کافی در اختیار دارند وگرنه قشر متوسط به بالا هم توان خرید مسکن را در این شرایط ندارد.
حسین اکبریان از تهران

    صدا‌و‌سیمای اصفهان حق ما را نمی‌دهد
مسئولان محترم صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز اصفهان در قبال کارکنان حق‌الزحمه‌ای و برنامه‌ای خود که به‌صورت تمام‌وقت، با جان و دل با کمترین دستمزد در اختیار این سازمان بوده و هستند، کمترین مسئولیتی احساس نمی‌کنند و حقوق و مزایای آنها را نمی‌دهند.
یک همکار از اصفهان

   افزایش واحدهای تجاری بزرگراه شهیدباقری تعجب‌آور است
چرا با وجود ترافیک سنگین و همیشگی در بزرگراه شهید باقری، تعداد واحدهای تجاری این محدوده هر‌روز افزایش می‌یابد. شهرداری باید تدبیری جدی برای این موضوع بیندیشد که واقعا جای تعجب دارد.
زمانی از تهران

@ تعداد آگهی‌های املاک و مستغلات واقعا سؤال‌برانگیز است
در روزهای اخیر آگهی املاک و مستغلات از سازمان‌ها و بانک‌ها در روزنامه‌های سراسری به چاپ می‌رسد که این سؤال را پیش می‌آورد که اینها را از چه کسانی گرفته‌اند و امروز چه کسانی آنها را می‌خرند؟
آل‌یاسینی از اهواز

    مسئولان هر شهر بومی‌ها را جذب صنایع کنند
اگر مسئولان ‌هنگام استخدام نیرو برای واحدهای تولیدی و صنعتی اولویت را به متخصصان و تحصیل‌کردگان بومی بدهند، جوانان مجبور به مهاجرت ناخواسته نمی‌شوند.
مرادزهی اهل چابهار ساکن تهران

   واقعا 7میلیون پول کت‌و‌شلوار است؟
برای هزینه درمان همسرم در بیمارستان پارس رشت بعد از جراحی و استفاده از بیمه باید 7میلیون و700هزارتومان می‌دادم، وقتی به دکتر جراحش گفتم ندارم، با تحقیر گفت که این رقم پول کت‌و‌شلوار است. واقعا 7‌ماه دسترنج من معادل یک کت‌و‌شلوار است، چرا پزشکان اینگونه شده‌اند!؟
محسن عباس‌زاده از فومن

   سارقان خودرو، خیابان عالمی شهرقدس را قرق کرده‌اند
سارقان خودروی خیابان شهید عالمی واقع در بلوار نسترن شهرقدس را آنچنان قرق کرده‌اند که دیگر کسی از سرقت تعجب نمی‌کند و پلیس هم تاکنون تدبیری جدی برای این کار نیندیشیده است.
عبدالملکی از شهرقدس

این خبر را به اشتراک بگذارید