• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 26 اسفند 1397
کد مطلب : 51068
+
-

کنسرت برای همه از 4 فروردین در جنوب تهران


طرح هنر برای همه که 12اسفند مورد موافقت شهردار تهران قرار گرفته بود، از 4 تا 11فروردین در پردیس تئاتر خاوران اجرا می‌شود. در این طرح قرار است بلیت کنسرت محمد معتمدی خواننده معروف کشور با قیمت 25هزار تومان در اختیار عموم قرار بگیرد تا صدای این هنرمند در نوروز98 از جنوب شهر طنین‌انداز شود.

این خبر را دیروز سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تشریح اقدامات بهار98 این سازمان اعلام کرد. سایت فروش بلیت این کنسرت Tikook.com اعلام شده است. 2اجرا از این کنسرت یکی برای خانواده شهدا و دیگری برای کودکان کار رایگان خواهد بود.

براساس خبرهای رسیده به همشهری، قرار است ۲۵برنامه با 1600اجرا به‌عنوان خروجی کار انجام شود. از این بخش ۱۰برنامه با عنوان دل‌تکانی و ۱۵برنامه با عنوان فرهنگسرای نوروز برگزار خواهد شد. برنامه مهرآیین برای خانه‌تکانی در منزل خانواده شهدا ازجمله این برنامه‌هاست که تا 29اسفند اجرا می‌شود. همچنین برنامه «یک عید، یک کتاب» هم بخش دیگر برنامه‌های نوروز است که جوانان می‌توانند مطالعه و خلاصه‌ای از کتاب را روی سایت بارگذاری کنند، 30فروردین به بهترین خلاصه هم جوایزی اهدا می‌شود. پخت و فروش شیرینی خانگی از سوی زنان، برنامه‌های حکمت علوی و عید علوی و اهدای 10هزار گلدان شمعدانی به شهروندان در بوستان‌های تهران از دیگر برنامه‌های مربوط به قبل از سال98 است.

از سویی 19کتابخانه شهرداری در تعطیلات نوروز باز هستند. برنامه «ماهی حوض قصه‌ها» نیز امسال اجرا می‌شود تا خانواده‌ها ماهی‌های خود را به حوض‌های فرهنگسراها بیندازند و در ازای آن کتاب هدیه بگیرند. اوحدی همچنین درباره جشنواره فیلم شهر هم توضیح داد: فراخوان این جشنواره در 5فصل با رویکرد حقوق شهروندی و زیست شهری اعلام شده و در تیرماه هم برگزار می‎شود. او با اشاره به بودجه این سازمان اظهار کرد: سال گذشته نزدیک به 2هزار برنامه با 60اجرا، عملی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید