• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 23 اسفند 1397
کد مطلب : 50931
+
-

بهترین آرزوها برای آنان که بهترینند

نگاه
بهترین آرزوها برای آنان که بهترینند

خشایار راد /بازیگر سینما و تلویزیون

چیزی که در این روزهای آخر سال بی‌مناسبت نمی‌دانم درباره آن صحبت کنم، این است که شادی به گمشده بسیاری از ما تبدیل شده است. در جمع دوستان، در تاکسی، مترو و خیلی‌جاها چهره‌های عبوس جلوی نگاه بیننده چیده می‌شوند؛ مخصوصا اینکه چنین قیافه‌ای شایسته جوانان نیست و آدم دوست دارد چهره زیبای جوانان با لبخند همراه باشد. 
به هر حال مهم‌ترین آرزویی که دارم این است که خورشید شادی بر زندگی همه ایرانیان بتابد. سال جدید سال خوشبختی و موفقیت برای همه و به‌ویژه جوانان باشد. 
مردم ایران از دیرباز به گشاده‌دستی، میهمان‌نوازی و مردمداری شهره بوده‌اند. آرزو می‌کنم در سال جدید تفضل الهی همراهشان باشد، سفره‌هایشان پرنعمت، لب‌هایشان خندان و امید و مهربانی میهمان هر روزه خانه‌هایشان باشد. 
سال 97 با وجود مشکلات اقتصادی، اتفاقات خوب کم نداشت؛ اتفاقاتی که سختکوشی و استقامت آنها را رقم زد. امیدوارم سال 98 از مشکلات کم و بر شادی‌ها و موفقیت‌ها افزوده شود. 
سالی که در روزهای آخر آنیم مثل بسیاری از سال‌ها، آخرین مهلت زیستن برای بسیاری از انسان‌ها بود. هنرمندان خوبی را امسال از دست دادیم. از خدا می‌خواهم روحشان شاد و نامشان همواره زنده باشد.
در سال 97 نیز کودکان زیادی پا به عرصه هستی گذاشتند. امیدوارم همه آنها در سال جدید سالم و سرزنده و در آینده برای همنوعان خود منشأ آثار خوب باشند. سال 98 می‌تواند یکی از بهترین سال‌های زندگی ما باشد. آسمانمان آبی، رودهایمان جاری، کشت‌هایمان پرمحصول، باغ هایمان پرمیوه، تنمان سالم و زندگی‌مان سرشار از برکت باشد. الهی که چنین باشد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :