• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 23 اسفند 1397
کد مطلب : 50870
+
-

امید از جمع آبی‌ها پرید

امید از جمع آبی‌ها پرید

باز هم اسفند، باز هم العین و باز هم تساوی. استقلال در گروه دشوار لیگ قهرمانان فرصت پیروزی را سوزاند و با توجه به نتایج دیگر این گروه حالا پایان کارش در آسیا را خیلی زود به چشم می‌بیند. شاید حضور تنها 65هزار نفر در ورزشگاه هم بیانگر همین مسئله بود که هواداران شانسی برای تیم‌شان در آسیا قائل نیستند. شکست 3 بر صفر در بازی اول برابر تیمی که خودش در هفته دوم 3گل از الهلال خورده، نمایانگر این حقیقت است که این‌بار به زندگی رسیدن در گروه مرگ دشوارتر از دشوار است. استقلال در روزی که بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، در نهایت نتوانست از تنها گل زده خود محافظت کند و در دقایق پایانی بازی برده را با تساوی عوض کرد؛ 4بازی پیاپی با العین و حسرت برد برابر حریف اماراتی. با این تساوی به‌نظر می‌رسد که استقلالی‌ها از این به بعد حواس‌شان به لیگ جمع می‌شود. شب گذشته و پس از پایان بازی هواداران در صفحات مجازی گل‌های الهلال به الدحیل را دست به دست می‌کردند و درباره پایان کار تیم‌شان حرف می‌زدند. سه‌شنبه‌شب استقلال جنگید اما نه آنقدر که برای پیروزی کافی باشد و سرانجام هواداران خسته و ناامید ورزشگاه را ترک کردند. حالا آنها یک هدف دارند؛ پیروزی در بازی حیثیتی جمعه 10 فروردین.

   جلوگیری از ورود یک هوادار خانم
یک هوادار خانم پیش از دیدار استقلال برابر العین قصد ورود به ورزشگاه را داشت که مسئولان برگزار‌کننده بازی اجازه این کار را ندادند. همچنین تعداد دیگری از بانوان با پرچم‌های آبی در اطراف ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند تا شاید این شانس را برای ورود به ورزشگاه پیدا کنند.

   فیلمبرداری بازیکنان السد از هواداران 
بازیکنان العین پیش از آغاز بازی وارد زمین چمن شده و جو استادیوم را ارزیابی کردند. هنگامی که آنها از رختکن به داخل زمین رسیدند، توسط تماشاگران هو شدند. البته تعدادی از بازیکنان العین هم اقدام به فیلمبرداری از تماشاگران کردند.

   جایگاه بلیت‌فروشی تغییر کرد
جایگاه‌های بلیت‌فروشی به محل دیگری نسبت به بازی‌های قبل منتقل شده ‌و به همین دلیل تماشاگران در همان ابتدای ورود به داخل مجموعه از گیشه‌ها‌ بلیت خریداری می‌کنند.

   شعار علیه مدیرعامل ذوب‌آهن
هواداران تیم استقلال هنگام تشویق این تیم ابتدا مرتضی تبریزی، مهاجم خود را تشویق کرده و سپس علیه آذری شعار دادند. آذری ادعا کرده بود حکم جلب مدیرعامل استقلال را به‌خاطر پرداخت‌نکردن پول انتقال تبریزی خواهد گرفت و همین مسئله باعث شد تا هواداران استقلال حسابی از خجالت او در‌بیایند.

   رئیس‌جمهور سابق، تماشاگر ویژه بازی استقلال
خبرنگارانی که به ورزشگاه آزادی رفته بودند تا دیدار حساس استقلال و العین را پوشش بدهند، از حضور محمود احمدی‌نژاد در ورزشگاه مطلع شدند و این خبر به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست شد. احمدی‌نژاد در طول بازی مشغول اینتراکشن با هواداران بود و آنها هم در جایگاه رو‌ به وی‌آی‌پی، به‌دست تکان‌دادن‌های او پاسخ می‌دادند. او با یک گروه محافظش 90دقیقه بازی را دید و در نهایت بعد از سوت پایان اقدام به ترک ورزشگاه کرد تا آخرین حضورش در آزادی هم با نتیجه‌ای دلخواه به سود تیم‌های ایرانی به اتمام نرسد. جالب‌ترین صحنه‌ها در لحظه ترک ورزشگاه از سوی او رخ داد؛ زمانی که یک هوادار خود را از بین محافظان به او رساند و یک قاب سلفی با رئیس‌جمهوری سابق را شکل داد.

   استقلال به‌خاطر خستگی باخت
رئیس دولت‌های دهم و یازدهم که گفته می‌شود بسیار هم علاقه‌مند به فوتبال است و البته تمایلش در خفا به تیم استقلال هم بسیار شدید است، پس از پایان دیدار آبی‌ها با العین درباره حضور خود در ورزشگاه گفت: «خدا را شکر می‌کنم این فرصت دست داد تا در جمع جوانان عزیز کشورمان حضور پیدا کنم و یک بازی بسیار بسیار خوب را از نزدیک تماشا کنم. خوشبختانه شاهد دیدار خوبی بودیم و دوست داشتیم استقلال این دیدار را ببرد و واقعا هم از حریف خود سر بود. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند، اما به‌نظر من تا حدود زیادی آثار روانی بازی قبل و شکست 3بر صفر که ناشی از خستگی بچه‌ها بود، مانع از کسب 3 امتیاز شد.»

   حبس خبرنگاران به‌خاطر احمدی‌نژاد
هنگامی که محمود احمدی‌نژاد وارد ورزشگاه شد، نکته عجیب برخورد بد با خبرنگاران در دقایق حضور رئیس‌جمهوری سابق در استادیوم بود تا جایی که خبرنگاران دقایقی در جایگاه خود حبس شده و حق خروج از جایگاه خبرنگاران را نداشتند.

   هدیه 2 استقلالی برای هواداران
در پایان بازی استقلال با وجود تساوی این تیم برابر العین، پژمان منتظری، ایسما و پاتوسی به سمت هواداران رفتند و پیراهن‌های خود را برای آنها پرتاب کردند. البته وقتی منتظری قصد داشت پیراهن خود را به هواداران بدهد، یکی از مأموران اجازه این کار را نداد که این مسئله باعث ناراحتی و عصبانیت منتظری شد. او هم بعد از اینکه پیراهن خود را برای هواداران انداخت، با ناراحتی محل را ترک کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید