• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 21 اسفند 1397
کد مطلب : 50636
+
-

دستگیری متهمان فراری از دادسرا در بازار

دستگیری متهمان فراری از دادسرا در بازار


«2 جوان درحالی‌که دست در دست یکدیگر دارند به طرز مشکوکی روی دست‌شان یک کاپشن انداخته‌اند و در بازار پرسه می‌زنند». مأموران گشت پلیس چند شب قبل وقتی این صحنه را دیدند حتم داشتند که کاسه‌ای زیر نیم کاسه این دو نفر است و وقتی به آنها نزدیک شدند پی بردند آنها سارقان فراری هستند که برای مخفی کردن دستبندی که به دست‌شان خورده روی آن کاپشن انداخته‌اند.

به گزارش همشهری، چند شب قبل گروهی از مأموران کلانتری 113بازار هنگام گشت‌زنی در کوچه پس‌کوچه‌های بازار در ساختمانی نیمه کاره به 2 جوان مشکوک شدند. آنها که دست در دست یکدیگر داشتند روی دست‌شان یک کاپشن انداخته بودند و به‌نظر می‌رسید موضوعی را پنهان می‌کنند. مأموران که به آنها مشکوک شده بودند جلو رفتند تا از آنها تحقیق کنند اما 2 مرد جوان درحالی‌که دست‌هایشان یک لحظه از یکدیگر جدا نمی‌شد شروع به فرار کردند. هنوز معلوم نبود چرا آنها از هم جدا نمی‌شوند تا اینکه هنگام فرار کاپشنی که روی دست‌های‌شان بود کنار رفت و معلوم شد آنها با دستبند به یکدیگر متصل شده‌اند و به‌احتمال زیاد متهمان فراری هستند. به این ترتیب تعقیب و گریز مأموران با آنها آغاز شد تا اینکه کمی آن طرف‌تر مأموران کلانتری موفق به دستگیری 2 متهم شدند.

با انتقال دستگیرشدگان به کلانتری آنها اعتراف کردند درحالی‌که به دادسرا منتقل شده بودند فرار کرده‌اند. یکی از آنها گفت: ما به اتهام سرقت موتورسیکلت توسط مأموران کلانتری 101تجریش دستگیر شدیم. مأموران بعد از انجام تحقیقات مقدماتی ما را به دادسرا منتقل کردند اما در آنجا بود که نقشه فرار کشیدیم و توانستیم با استفاده از غفلت مأموران از دادسرا فرار کنیم. این متهم در ادامه گفت: ما با یک دستبند به هم متصل بودیم و برای اینکه دوباره دستگیر نشویم یک کاپشن روی دست‌های‌مان انداختیم و به سوی بازار تهران حرکت کردیم. می‌خواستیم در آنجا سراغ یکی از دوستان‌مان برویم اما هرچه دنبال او گشتیم نتوانستیم پیدایش کنیم. دیگر هوا تاریک شده و از پیدا کردن دوست‌مان ناامید شده بودیم که وارد یک ساختمان نیمه‌کاره شدیم اما در آنجا بود که مأموران ما را پیدا کردند. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در این‌باره گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت موتورسیکلت و جیب‌بری اعتراف کرده‌اند و پس از دستگیری مجدد به کلانتری ۱۰۱ تجریش منتقل شده‌اند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید