• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 21 اسفند 1397
کد مطلب : 50589
+
-

رسول دوست داشت من بیایم

حواشی متعدد پیرامون ثبت نام امیررضا خادم برای ریاست فدراسیون کشتی سبب شد تا خادم نشست مطبوعاتی را با رسانه‌ها تدارک ببیند. بهروز یاری دارنده مدال برنز جهان هم در این نشست حاضر شده بود که زمان بسیاری از این جلسه به مباحثه این دو رقیب سابق اختصاص یافت. خادم در نشست روز گذشته با اطمینان از رئیس شدنش صحبت می‌کرد که شائبه حمایت وزیر ورزش و رسول خادم از او را تقویت می‌کند.

   خادم: قصدی برای شرکت در انتخابات نداشتم!
امیررضا خادم پیش از اینکه خبرنگاران سؤالی مطرح کنند به ماجرای اظهارنظرش درباره عدم‌حضورش برای انتخابات فدراسیون اشاره کرده و گفت:« آن زمان به این نتیجه نرسیده بودم در انتخابات شرکت کنم ولی بعد از مدتی تصمیمی که داشتم تغییر کرد و البته فکر نکنم این موضوع منعی داشته باشد که اینطور درمورد آن صحبت می‌شود.» 
خادم در پاسخ به این سؤال خبرنگار همشهری که فعالیت شما در فضای مجازی از همان اول خلاف اظهاراتتان نشان می‌داد(اشاره به فالو کردن تمام صفحات مجازی کشتی در اینستاگرام گفت:« همانطور که گفتم حضورم منعی ندارد.اصلا فرض را بگذاریم همه حرف‌هایی که گفتم داستان بود. آیا اینکه امیر خادم و یا هر فردی دیگری 2، 3‌ماه پیش گفته به انتخابات نمی‌آید و بعد نظرش تغییر کرده و در روز اول فرایند ثبت‌نام برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده، این یک مانع یا خیانت است؟»
 امیررضا خادم بارها در این نشست تکرار کرد که از همه کاندیداهای احتمالی بهتر است و به همین دلیل قصد دارد به صندلی ریاست فدراسیون کشتی برسد. این صحبت‌های خادم با واکنش بهروز یاری همراه بود که گفت:«‌ای کاش این منیت را کنار بگذاریم و فکر نکنیم بهتر از ما اصلا وجود ندارد. » خادم با اشاره به اینکه رسول به او در خانه پدری گفته برای انتخابات ثبت نام کن ولی از تصمیم او برای ثبت نام خبر نداشته گفت:«این تصمیم را نه با رسول خادم، نه وزارت ورزش و نه هیچ‌کدام از هیأت‌ها در میان نگذاشتم. البته همان زمان یکی از کاندیداهای احتمالی به مجلس آمد و گفت که می‌خواهد کاندیدا شود و از من پرسید می‌خواهی به موضوع ورود کنی که گفتم بله قصد شرکت در انتخابات را دارم. البته آقا رسول  علاقه‌مند به حضور من در انتخابات بود اما در مقطعی که در این خصوص من تصمیم قطعی‌ام را گرفتم او اطلاعی از این موضوع نداشتند.»
 دارنده دو مدال برنز جهان درباره پست اینستاگرامی خود که واکنش بسیاری را به همراه داشت گفت:« اصلا قصد و منظوری در این پست نداشتم همانطور وقتی که متوجه شدم علیرضا حیدری از این پست دلخور شده از او معذرت خواهی کردم. عکس رسول خادم را در بالای صفحه گذاشتم و باقی کاندیدا را در پایین صفحه به جای عکس حاجی‌زاده هم عکس حمید بنی تمیم را گذاشتم.» 
خادم در پاسخ به این سؤال که چرا عکس خود را در بین کاندیداهای احتمالی نگذاشته گفت: « دوست نداشتم (باخنده)آن زمان تصمیم به شرکت در انتخابات نگرفته بودم هرچند زیر پستم نوشته بودم که اگر قصد حضور داشته باشم از سمتم در وزارت ورزش استعفا خواهم داد.» این درحالی است که خادم درآن زمان تمام اتفاقات کشتی را در صفحات مجازی رصد می‌کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :