• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 16 اسفند 1397
کد مطلب : 50121
+
-

بودیمیر مثل منشا

پرسپولیس در روزی که اصلا نتوانست بازی خوبی انجام دهد برابر پاختاکور به تساوی رسید تا در نهایت 2امتیاز بازی خانگی را در نخستین گام لیگ قهرمانان از دست بدهد. سرخپوشان در این بازی تلاش زیادی کردند تا بتوانند با ارسال‌های از جناحین نتیجه بگیرند اما اکثر نبردهای هوایی به سود بازیکنان پاختاکور تمام شد و فشار روی خط حمله سرخپوشان در دقایق پایانی بسیار زیاد بود. در روزی که تقریبا تمام بازیکنان پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده و کمال گرفته تا نوراللهی و شیری، عملکرد دور از حد انتظاری داشتند شاید به جز بیرانوند، ماریو بودیمیر تنها بازیکنی بود که بعد از هفته‌ها توانست در ترکیب سرخپوشان به‌خصوص در نیمه اول به خوبی بدرخشد.
مهاجم کروات پرسپولیس بعد از دریافت گل تیمش روی حرکت تکنیکی بشار بعد از کنترل توپ، از داخل محوطه جریمه با شوتی دقیق و محکم دروازه پاختاکور را باز کرد و بازی را به تعادل کشاند. جالب اینکه بودیمیر در این بازی نشان داد که با وجود قد بلندش از تکنیک بسیار خوبی هم بهره می‌برد و بارها توانست بازیکنان حریف را دریبل بزند یا از آنها خطا بگیرد.بودیمیر به‌خصوص در نیمه اول یکی از بهترین بازیکنان زمین بود اما در نیمه دوم نشان داد که هنوز از آمادگی بدنی دور است و نمی‌تواند 90دقیقه برای تیمش بازی کند.
 مهاجم خارجی برانکو، ستاره‌های لیگ قهرمانان
بعد از کنار گذاشتن منشا از پرسپولیس، سرمربی سرخپوشان اعلام کرد که زدن یک گل در لیگ آمار خوبی نیست و منشا نتوانسته انتظارات او را برآورده کند. این در حالی بود که منشا با وجود عدم‌گلزنی در لیگ، در لیگ قهرمانان ستاره پرسپولیس بود و بارها برای سرخپوشان گلزنی کرد. اوج درخشش منشا در بازی برابر الدحیل بود که با زدن گل سوم جواز حذف این تیم را صادر کرد.حالا به‌نظر می‌رسد با جدایی منشا، بودیمیر هم درخشش را از لیگ قهرمانان شروع کرده است. مهاجم کروات سرخپوشان با وجود حضور در چند هفته لیگ هنوز نتوانسته گلزنی کند و تنها در بازی برابر نفت آبادان یک پاس گل داد اما در لیگ قهرمانان توانست ستاره تیمش باشد تا آماری شبیه به منشا از خود به جا بگذارد و باید دید در ادامه راه چطور عمل خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید