• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 14 اسفند 1397
کد مطلب : 49927
+
-

زمانی برای اثبات

سه‌شنبه شب عیار واقعی 2ستاره سرخابی مشخص خواهد شد؟

پرسپولیس و استقلال روز سه‌شنبه در نخستین دیدار خود در آغاز لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود خواهند رفت. این دو تیم در فصل گذشته عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان داشتند و حالا امیدوار هستند بتوانند این روند را در این دوره هم تکرار کنند. استقلال در فصل قبل این رقابت‌ها تا مرحله یک چهارم نهایی با قدرت صعود کرد اما در این مرحله با بدشانسی برابر السد شکست خورد تا به نیمه‌نهایی نرسد. پرسپولیس اما در مرحله نیمه‌نهایی السد را شکست داد تا به فینال لیگ قهرمانان صعود کند. سرخابی‌های پایتخت اما این دوره در 2گروه بسیار سخت قرار گرفته‌اند و برای نتیجه گرفتن و صعود از گروه خود فرصت هیچ اشتباهی نخواهند داشت.

شاید 2 چهره ویژه این دو تیم در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا منشا و بودیمیر باشند. گادوین منشا در فصل گذشته با پیراهن پرسپولیس با وجود عدم‌گلزنی در لیگ برتر و آمار تنها یک گل زده، در لیگ قهرمانان ستاره سرخپوشان بود و با زدن گل سوم سرخپوشان در دیدار برابر الدحیل زمینه‌ساز صعود سرخپوشان به نیمه‌نهایی را فراهم کرد. منشا در نیمه‌نهایی هم پاس گل پرسپولیس را داد تا در نیمه نهایی هم به خوبی بدرخشد. اما در پایان فصل برانکو این بازیکن را در لیست فروش خود گذاشت و منشا هم در نهایت به تیم رقیب یعنی استقلال رفت و سرمربی سرخپوشان هم بودیمیر را جایگزین منشا کرد.با گذشت چند هفته از آغاز لیگ برتر منشا و بودیمیر در آخرین بازی خود توانستند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. مهاجم استقلال در بازی برابر فولاد با زدن یک گل زیبا و یک پاس گل و بودیمیر با یک پاس گل فوق‌العاده ستاره تیم‌های خود بودند و حالا در آستانه لیگ قهرمانان برانکو و شفر امیدوار هستند که این دو بازیکن بتوانند در آسیا هم بدرخشند.

به‌نظر می‌رسد که نخستین دیدار آسیایی سرخابی‌ها عیار این دو بازیکن خارجی را مشخص خواهد کرد و باید دید در دیدارهای بین‌المللی چه عملکردی خواهند داشت؛ به‌خصوص بودیمیر که نسبت به منشا فشار بیشتری را تحمل می‌کند و همه منتظر هستند تا گلزنی او را شاهد باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید