• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 14 اسفند 1397
کد مطلب : 49904
+
-

پایانه کوهسار در دست‌انداز بودجه

تیتر یک
پایانه کوهسار در دست‌انداز بودجه

منطقه 5

بیش از 10 شهرک در انتهای بلوار کوهسار وجود دارد که صدها نفر در آنها سکونت دارند اما با این حال حتی یک پایانه تاکسی در این بلوار وجود ندارد. از طرفی به گفته مدیران شهری به زودی خط 6 مترو در این بلوار به بهره‌برداری می‌رسد که در این صورت شهروندان برای رفت‌وآمد حداقل به یک پایانه تاکسیرانی نیاز دارند. «غلامرضا سیادت» از ساکنان محله بهاران می‌گوید: «ایستگاه مترو کوهسار در حال ساخت است اما گویا مسئولان هنوز برنامه‌ای برای استفاده شهروندان این محدوده از حمل‌ونقل عمومی ندارند. چون از راه‌اندازی پایانه تاکسی و اتوبوس در این بلوار خبری نیست.»
«میثم ایرانمنش» دبیر شورایاری محله بهاران می‌گوید: «بارها موضوع ساخت پایانه تاکسیرانی در جلسه‌های مختلف با شهرداری مطرح شده است اما به دلیل کمبود بودجه، ظاهراً مدیران فعلاً برنامه‌ای در این زمینه ندارند و این موضوع نگران‌کننده است. چون با راه‌اندازی خط 6 مترو و نبود خط تاکسی یا اتوبوس، بستری برای‌ تردد مسافرکش‌های شخصی در این محدوده فراهم می‌شود که مشکلات دیگری را برای اهالی محله‌های بهاران و کن به‌وجود می‌آورد. از طرفی اگر شهروندان از خودرو شخصی استفاده کنند، به دلیل عرض کم بلوار، در آینده شاهد ترافیک سنگین خواهیم بود.» 
«محمد اسداللهی» شهردار ناحیه 2 در این‌باره می‌گوید: «در میدان شهید سولقانی، کنار ایستگاه مترو، زمینی وجود دارد که پیشنهاد شده در آن پایانه تاکسیرانی احداث شود اما بودجه‌ای برایش نداریم. البته ساخت کنارگذری برای‌ تردد تاکسی‌ها در نزدیکی شهرک OPG در نظر گرفته شده است. اکنون هم در خیابان بنفشه 4 نیز پایانه اتوبوسرانی وجود دارد که 3 خط کوهسار به مترو ارم سبز و میدان آزادی و پل مدیریت از آن می‌گذرد و نیازی به افزایش خط اتوبوس وجود ندارد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید