• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 13 اسفند 1397
کد مطلب : 49677
+
-

بشار رسن:اتفاقاً پرسپولیس زیبا بازی می‌کند

می‌خواهیم کار نیمه‌تمام‌مان در آسیا را تمام کنیم

بشار رسن:اتفاقاً پرسپولیس زیبا بازی می‌کند

حمیدرضا علی‌پور|

پرسپولیس روز سه‌شنبه در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت. سرخپوشان به‌عنوان نایب قهرمان آسیا به‌دنبال این هستند تا این فصل بتوانند به قهرمانی آسیا دست پیدا کنند هرچند که کار بسیار سختی را در پیش خواهند داشت. بشار رسن که در دو فصل اخیر یکی از ستاره‌های پرسپولیس در آسیا بوده است بعد از تمدید قرارداد خود با سرخپوشان حالا امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها هم عملکرد خوبی در تیم پرسپولیس داشته باشد. هافبک عراقی سرخپوشان درخصوص شرایط این روزهای خودش با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:
  در آستانه لیگ قهرمانان برد بسیار خوبی را برابر نفت آبادان به‌دست آوردید.
واقعا همینطور است. ما در بازی برابر نفت آبادان بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و توانستیم نمایش بسیار خوبی داشته باشیم و با وجود اینکه تنها یک‌بار دروازه حرف را باز کردیم؛ موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم. برای ما مهم این بود که در آستانه لیگ قهرمانان پیروز شویم و بتوانیم با روحیه خوبی به این رقابت‌ها برویم.
  با توجه به نتیجه سپاهان فعلا صدرنشین لیگ هم هستید.
بله این را می‌دانیم اما نمی‌شود از حالا در مورد قهرمانی صحبت کرد. ما فصل قبل با اختلاف زیادی صدرنشین لیگ بودیم اما حالا خودتان می‌بینید که فاصله صدر جدول تا تیم پنجم تنها چند امتیاز است و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند به معنی از دست رفتن قهرمانی باشد.
  فکر می‌کنید می‌توانید برای سومین بار قهرمان شوید.
کار بسیار سخت است اما ما شانس خوبی داریم. در کنار بازیکنان بسیار خوبی که داریم و مربی خیلی خوب مان، می‌توانیم این کار را انجام دهیم و فقط باید از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم و در همه بازی‌ها با تمرکز وارد شویم.
  بعضی‌ها اعتقاد دارند که پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند.
اصلا اینطور نیست و به‌نظرمن پرسپولیس خیلی هم زیبا بازی می‌کند و مطمئن باشید که بهتر از این خواهیم شد. پرسپولیس با حضور برانکو بسیار خوب و با قدرت بازی می‌کند. البته با اضافه شدن بازیکنان جدید تیم طبیعی است که چند بازی کمی ناهماهنگ باشند.
  بازیکنان جدید را چطور دیدی؟
بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و قطعا حضور آنها کمک بسیار زیادی به تیم خواهد کرد و می‌توانند در ادامه مسابقات نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشته باشند.
   بالاخره قراردادت را تمدید کردی؟
بله و واقعا از این موضوع خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم همچنان به تیم کمک کنم.
  پس چرا بستن قراردادت آنقدر طول کشید؟
مهم این است که الان در تیم بزرگ پرسپولیس هستم و امیدوارم که بتوانم با این تیم و هواداران خوب پرسپولیس به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنم.
  به‌نظر می‌رسد که کمی افت کرده ای.
البته این موضوع را قبول دارم. من یک مقدار بعد از جام ملت‌ها خسته بودم اما با تمریناتی که برانکو برای من درنظر گرفت به خوبی ریکاوری کردم و قطعا روزبه روز بهتر از این هم خواهم شد.
   پاختاکور را چطور می‌بینی؟
پاختاکور تیم بسیار خوبی است اما ما در این بازی محکوم به برد هستیم و می‌خواهیم کار نیمه تمام خودمان در سال گذشته لیگ قهرمانان را در این فصل تمام کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید