• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 12 اسفند 1397
کد مطلب : 49524
+
-

مبارزه کشتی‌گیرها در اینستاگرام

مبارزه کشتی‌گیرها در اینستاگرام

امیر خادم یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ریاست فدراسیون کشتی استعفایش را به وزیر ورزش داده و قرار است راهی وزارت کار و رفاه اجتماعی شود. خادم پیش‌تر عنوان کرده بود قصدی برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ندارد ولی فعالیت‌های او در این مدت خلاف این صحبتش را حکایت می‌کرد. او در این مدت در صفحه اینستاگرامش تمامی پیج‌های مربوط به کشتی را فالو کرد و در یک پست جنجالی اعلام کرد که اگر قصد ورود به انتخابات فدراسیون کشتی را داشته باشد از سمت معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان استعفا خواهد کرد.
  پست دردسرساز خادم
کاندیداتوری امیررضا خادم دارنده دو مدال برنز المپیک با واکنش‌های متفاوتی همراه بود ولی مسئله‌ای که سبب شد هجمه بسیاری به او وارد شود پستی بود که در صفحه ا‌ینستاگرامش منتشر کرد. خادم در عکس تمام کاندیداهای احتمالی فدراسیون را منتشر کرد؛ البته در سایز بسیار کوچک و زیرعکس رسول خادم و لالوویچ. او عکس خود را بین کاندیداهای احتمالی قرار نداده و در متنی معنادار عنوان کرده بود اگر خواست کاندیدا شود از سمتش در وزارت ورزش استعفا می‌کند؛ هرچند کاندیداشدن و فعالیتش در وزارت منع قانونی ندارد. در عکس مذکور چهره‌هایی همچون علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، عباس جدیدی، مجید خدایی و حمید بنی‌تمیم دیده می‌شدند. علیرضا حیدری خیلی زود در صفحه اینستاگرامش به این کار خادم واکنش نشان داد و از آن به‌عنوان گل آفساید و خوشحالی بی‌معنا یاد کرد. امیر خادم هم در کامنتی زیر پست حیدری از او و تمام کسانی که در عکس حضور دارند دلجویی کرد و گفت که قصد بی‌احترامی نداشته و اگر این پست به مذاق قهرمانان سابق کشتی خوش نیامده آن را پاک می‌کند. علیرضا حیدری هم در جواب کامنت خادم نوشت: «پاک که نه بهتر است باشد» این اتفاقات در حالی رخ داد که استعفای خادم از وزارت ورزش و قصدش برای رفتن به وزارت رفاه بسیاری از معادلات را برهم زد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که خادم از هُلدینگ شستا  که زیرمجموعه وزارت رفاه است پیشنهاد دارد.
  دلایل عقب‌نشینی خادم
عدم‌حضور امیررضا خادم در انتخابات فدراسیون کشتی2 احتمال را مطرح کرده یک اینکه او از اول قصدی برای حضور در انتخابات نداشته است و فقط دوباره مطرح‌شدن مجددا نامش یا به‌اصطلاح سرزبان افتادن در رسانه‌ها بوده که دست به چنین فعالیتی زده و از اول قصد داشته راهی وزارت کار و رفاه اجتماعی شود. احتمال دوم اینکه او در این مدت متوجه شده اقبال چندانی به حضورش دررأس فدراسیون وجود ندارد و وزارت ورزش و جوانان قصد دارد یک مدیر سیاسی را به کاندیداهای گوش شکسته ترجیح دهد؛ همانطور که چند روز پیش نام یک فرد سیاسی برای حضور در فدراسیون کشتی مطرح و البته خیلی زود تکذیب شد.
 شنیده‌ها حکایت از این دارد که ثبت‌نام از کاندیداها نیمه‌دوم اسفند‌ماه انجام خواهد شد و زمان برگزاری، اردیبهشت‌ماه سال آینده است. تا آن زمان گمانه‌زنی‌ها درباره کاندیداهای احتمالی فدراسیون و اتفاقات پیش‌رو وجود خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید