• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 11 اسفند 1397
کد مطلب : 49503
+
-

الو محله

آمار سرقت‌های خیابان گوهری بالا رفته است 
 منطقه 7

با راه‌اندازی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خیابان شهید گوهری در محله حشمتیه ـ قصر به 2 تکه شرقی و غربی تقسیم شده است. در این محله بیش از 110 مغازه از قبیل میوه‌فروشی، فرش و موبایل و... وجود دارد. به دلیل قطع ارتباط این 2بخش، آمارسرقت در این خیابان توسط موتورسیکلت‌سواران بالا رفته است.  

حمیدرضا عنبرستانی دبیر شورایاری محله حشمتیه
 پاسخ مسئول

 اهالی خیابان‌های گوهری و قدوسی از سرریز شدن فاضلاب پادگان ارتش به جوی‌های محله و بوی بد فاضلاب در محله به ستوه آمده‌اند، شکایت اهالی از پادگان ارتش نتیجه‌ای نداشت. مسئولان پادگان خراب بودن تصفیه‌خانه پادگان را دلیل این کار بیان می‌کنند. بوی بد فاضلاب به‌ویژه در فصل گرم تابستان، سبب آزار شهروندان می‌شود از مسئولان شهری درخواست رسیدگی داریم. 
حمیدرضا عنبرستانی، دبیر شورایاری محله حشمتیه ـ قصر منطقه 7

کوچه‌هایی که مسدود می شوند 
 منطقه 12
در محله قیام، از بزرگراه‌ آهنگ تا میدان خراسان، بر خیابان 17شهریور، 6 کوچه توسط شهرداری با میله‌های آهنی مسدود شده است. به تازگی 2 کوچه شجاعی و بهرامی را باز کرده‌اند که به دلیل بسته بودن سایر کوچه‌ها همه روزه ترافیک سنگینی در این 2 کوچه به‌وجود می‌آید. از مسئولان شهری درخواست داریم که راه آمد و شد اهالی به سایر کوچه‌ها باز شود تا هم از ترافیک این 2 کوچه کسر شود و هم مردم آسایش داشته باشند. 
احسان موسی‌زاده ساری، دبیر شورایاری محله کوثر
 پاسخ مسئول

این کوچه‌ها 4 سال گذشته با این هدف که خودروها برای فرار از دوربین‌های طرح ترافیک نتوانند از آنها عبور کنند با میله‌های U مسدود شده‌اند زیرا برخی از رانندگان برای دور زدن محدوده طرح، با ورود به آنها به دلیل اینکه دوربین نداشتند، می‌توانستند به آسانی وارد طرح شوند. 
نورعلی فرج‌زاده  شهردار ناحیه 5 منطقه 12 

این خبر را به اشتراک بگذارید