• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 11 اسفند 1397
کد مطلب : 49410
+
-

هدیه شهرداری به استقلال

ورزشگاه امام‌رضا در منطقه 18 تهران بازگشایی شد

هدیه شهرداری به استقلال

بالاخره طلسم ورزشگاه امام رضا هم شکسته شد و ظاهرا آبی‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. البته چمن این ورزشگاه مصنوعی است و قرار شده برای استعدادیابی و تمرین تیم‌های پایه از آن بهره‌برداری شود. این ورزشگاه که در سال ۹۴ توسط شهرداری به باشگاه استقلال اهدا شده بود، پس از ۳ سال باحضور مدیرعامل و عضو هیأت مدیره این باشگاه به همراه شهردار منطقه ۱۸ تهران بازگشایی شد.
این مراسم با حضور محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، حجت نظری رئیس کمیته ورزش شورا و شهردار منطقه18برگزار شد. از باشگاه استقلال هم احمد سعادتمند رئیس هیأت مدیره، امیرحسین فتحی مدیرعامل، وینفرد شفر، محمد نوازی، علیرضا اکبرپور، سیروس دین‌محمدی، کاظم اولیایی، رضا رجبی، هادی مباشری، نوید فریدی مربی آکادمی این باشگاه و تعدادی از بازیکنان جوان استقلال حضور داشتند؛ مراسمی که مجری آن محسن حاجیلو بود. حضور شفر با تشویق ویژه حاضران در استادیوم همراه شد و سرمربی استقلال به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. حدود هزار نفر از اعضای مدرسه فوتبال‌هایی با نام استقلال در این مراسم حاضر شده و هر کدام با در دست داشتن پرچم و پیراهن‌هایی آبی، افتتاح این مجموعه ورزشی را جشن گرفتند که حضور خانم‌ها در بین‌شان پررنگ بود.
سید محمد فیاض شهردار منطق ۱۸ ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت: «از همکاری امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال طی این مسیر قدردانی می‌کنم. از زمان حضور ایشان، تحول بزرگی در استقلال ایجاد شد. ایشان پیگیری کردند و این زمین آماده بهره‌برداری شد. باشگاه استقلال پذیرفته است با استعدادیابی در این محله از بازیکنان مستعد، به‌صورت رایگان استفاده کند.»
امیر حسین فتحی، مدیرعامل استقلال هم در مراسم افتتاح ورزشگاه امام رضا گفت: «اینجا مجموعه‌ای برای استعدادیابی است و ما می‌خواهیم در این ورزشگاه استعدادهای جوان این منطقه را پرورش دهیم و از این منطقه فوتبال‌خیز بهره لازم را برای استقلال ببریم.»
محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای شهر در گفت‌وگو با همشهری درباره بازگشایی این ورزشگاه گفت:« ورزشگاه امام رضا سال 94با تصمیمی درست توسط شورای شهر در اختیار باشگاه استقلال و ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار پرسپولیس قرار گرفته بود. این دو باشگاه سرمایه‌های پایتخت هستند و ما وظیفه داریم در چارچوب اختیارات قانونی به آنها خدمت‌رسانی داشته باشیم. البته با گذشت زمان چمن ورزشگاه امام‌رضا بلااستفاده شده بود. در ابتدای شروع به‌کار شورای جدید، بازسازی چمن این ورزشگاه در دستور کار قرار گرفت. خوشبختانه این کار انجام و دیروز هم تفاهمنامه‌ای بین شهردار منطقه و مدیرعامل باشگاه استقلال امضا شد. قرار است در کنار استفاده استقلال از این ورزشگاه، امکان استعدادیابی برای بچه‌های مناطق 17، 18و 19هم فراهم شود. در واقع از این پس آکادمی باشگاه استقلال می‌تواند در ورزشگاه امام‌رضا حضور دائمی داشته باشد.»
همزمان با بازگشایی این ورزشگاه، 4نهال درخت هم به یاد مرحوم ناصر حجازی و 3شهید از شهدای گرانقدر منطقه 18کاشته شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید