• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 7 اسفند 1397
کد مطلب : 49106
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@اطراف بهارستان اصفهان سرعت رانندگی 10کیلومتر است
 شهر جدید بهارستان در استان اصفهان بعد از سیتی‌سنتر مملو از دست‌انداز و چاله است و با سرعت بیش از ۱۰ کیلومتر نمی‌توان رانندگی کرد.

لرکی از اصفهان

  کلاهبرداری یک باشگاه در شهرک‌غرب
 مجتمع ورزشی زیتون واقع در بلوار درختی شهرک غرب چندین‌ ماه بود که تبلیغات می‌کرد که با فلان مدل ثبت نام اینقدر تخفیف بگیرید و از این راه توانست شمار زیادی از ورزش‌دوستان را متقاعد به ثبت‌نام کند درحالی‌که زمین آن معارض داشت و همین چند روز قبل کسانی که چندین‌ماه پیش ثبت‌نام انجام داده بودند با در پلمب شده باشگاه مواجه شدند. خیلی بعید است که مسئولان این باشگاه قبل از پلمب اخطار نگرفته باشند. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
جمعی از ورزشکاران باشگاه پلمب‌شده

  اعلام حقوق‌بگیران نجومی درد مردم را افزون می‌کند
 در خبرها می‌خوانیم که فلان مسئول یا مدیر‌ارشد چند میلیون تومان حقوق می‌گیرد یا می‌گرفته، فکر کنید که این اعلان‌ها چه بر سر دل‌های مردمی می‌آورد که در بهترین حالت شاید 3 تا 4میلیون بگیرند.
رسول‌زاده از سلماس

@جلوی صادرات را بگیرند
 در آستانه سال نو جلوی صادرات انواع محصولات را بگیرند تا با انباشته‌شدن آنها در داخل، قیمت‌ها پایین بیاید.
یگانه‌یار از تهران

  قیمت بلیت قطار و هواپیما تا شب عید به آسمان می‌رسد!
 از همین روزهای اول اسفند بازار سیاه بلیت برای قطار و هواپیما درست شده؛ مثلا بلیت قطار کرمانشاه اصلا در آژانس‌ها نیست اما از بازار سیاه می‌توان به چندبرابر قیمت خرید! واقعا چه کنیم در این شرایط؟
فتحی‌پور از شیراز

   پولی‌شدن محدوده زوج و فرد راهکارخوبی نیست
 به‌نظر می‌رسد بهتر بود مسئولان راه دیگری برای کنترل آلودگی هوا پیدا کنند چون به‌هرحال کسی که ناچار است پول را هم می‌پردازد و وارد محدوده می‌شود.
عباس‌زاده از تهران

  جلوی ریخت‌وپاش‌های اضافی گرفته شود
 دولت باید از هم‌اکنون به‌طور جدی جلوی ریخت‌وپاش و اتلاف منابع در ادارات و سازمان‌ها را بگیرد و حقوق‌های مدیران را کاهش دهد زیرا اگر شرایط سال آینده به روال فعلی ادامه یابد، اقتصاد دچار فروپاشی می‌شود.
ترکان از قیروکارزین فارس

  چرا زباله هرس درختان دیر جمع می‌شود
 زباله‌های مربوط به هرس درختان چند روزی در محل می‌ماند و بعد آنها را جمع می‌کنند! چرا؟
پیریایی از تهران

  سگ های ولگرد در فاز4مهرشهر
 مدتی است که تعداد سگ‌های رها در فاز۴ مهرشهر کرج زیاد شده است. از مسئولان می‌خواهیم تا اتفاق ناگواری رخ نداده به موضوع رسیدگی کنند.
راد از کرج

  ماشین‌ها از آسفالت جاده ساوه به زبان آمدند!
 وضعیت آسفالت خیابان‌ها و شهرک‌های مسکونی اطراف جاده ساوه واقعا افتضاح است، به‌گونه‌ای که ماشین‌ها به شکایت درآمده‌اند. آیا شهروندان این مناطق گناه کرده‌اند که در اینجا زندگی می‌کنند؟
محرم عظیمی از اسلامشهر

@دوساله شدن اجاره‌های مسکن را سریع‌تر قانون کنند
 وضعیت مسکن اکنون بحرانی است مثل سایر بخش‌ها و اگر مصوبه دوساله‌شدن اجاره‌های مسکن، سریعا قانون شده و ابلاغ شود، می‌تواند تا حد زیادی جلوی نارضایتی مستأجران را بگیرد.
بیک‌زاده از مرند

  موتورسواران حق بی‌آرتی‌ها را می‌خورند!
 خط بی‌آر تی خیابان ولیعصر در نزدیکی میدان منیریه فقط محل رفت‌وآمد موتور سیکلت و ماشین است و به‌خصوص موتورسواران حق بی‌آرتی‌سواران را می‌خورند و اصلا اجازه حرکت اتوبوس را نمی‌دهند.
شمس از مجیدیه

این خبر را به اشتراک بگذارید