• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 2 بهمن 1396
کد مطلب : 4896
+
-

تصادف، دست دزدان را رو کرد

برخورد خودروی پراید با دیوار در شهرستان تنکابن راز اعضای باند 4نفره سرقت را فاش کرد.

به گزارش همشهری، چند روز پیش خودروی پرایدی با 4سرنشین در حال عبور از منطقه اسبچین شهرستان تنکابن بود که ناگهان راننده کنترل ماشین را از دست داد و خودروی پراید پس از خروج از جاده با دیوار برخورد کرد و متوقف شد. به‌دنبال این حادثه تیمی از مأموران پلیس و امدادگران اورژانس راهی محل تصادف شدند و 4سرنشین خودرو که دچار جراحت جزئی شده بودند تحت مداوا قرار گرفتند. همزمان مأموران نیز بررسی سانحه را شروع کردند و در این میان به رفتار سرنشینان خودرو مشکوک شدند. آنها درحالی‌که دستپاچه شده بودند، تلاش می‌کردند سریع‌تر ماجرا خاتمه پیدا کند و محل را ترک کنند. به همین دلیل مأموران به استعلام شماره پلاک خودرو پرداختند و متوجه شدند که دستور توقیف آن صادر شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که طبق گزارش یکی از کلانتری‌های شهرستان رشت، سرنشینان این خودرو به جرم سرقت تحت تعقیب بوده‌اند و با مشخص شدن این حقیقت، مأموران هر 4 مرد جوان را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

سرهنگ رامین شمس، رئیس پلیس شهرستان تنکابن گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری ازجمله سرقت و درگیری بوده‌اند و در بازرسی خودروی آنها انواع لباس‌های زنانه و مردانه، گوشی‌های تلفن همراه، ساعت‌های مچی، انواع بدلیجات، طلاجات و وجه نقد که متهمان به تازگی سرقت کرده بودند کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان اهل استان خوزستان هستند که پس از ارتکاب سرقت‌های متعدد در شهرستان رشت، از محل متواری و با اجاره منزلی در شهرستان چالوس، در آنجا مخفی شده بودند که در ادامه بازجویی‌ها به ارتکاب 8فقره سرقت اعتراف کردند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید