• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 5 اسفند 1397
کد مطلب : 48835
+
-

همسر و باجناق

عاملان جنایت یوسف‌آباد بودند

همسر و باجناق


6سال پس از قتل مرموز مردی در خانه‌اش سرانجام راز این جنایت برملا و معلوم شد عاملان آن همسر، باجناق و خواهر زن مقتول هستند.

به گزارش همشهری، روز21 اردیبهشت  سال 91 خانواده مردی با پلیس تماس گرفتند و از جنایت هولناکی خبر دادند. دقایقی بعد مأموران پلیس به محل وقوع جنایت که خانه‌ای در منطقه یوسف آباد بود رفتند و با جسد مردی 60ساله مواجه شدند. او بر اثر اصابت گلوله به سرش جانش را از دست داده بود. خواهرزاده مقتول که ماجرا را به پلیس گزارش کرده بود گفت: قرار بود دایی‌ام با همسر و فرزندانش ناهار به خانه ما بیایند. زن دایی و فرزندانش آمدند و گفتند دایی هم می‌آید اما هرچه صبر کردیم خبری از او نشد. تا اینکه من دنبال دایی‌ام رفتم و دیدم که او به قتل رسیده است. شواهد نشان می‌داد این جنایت توسط یک آشنا انجام شده است اما همسر مقتول می‌گفت که از این ماجرا خبر ندارد و به هیچ‌کس نیز مظنون نیست.

این در حالی بود که شواهد نشان می‌داد همسر مقتول با شوهرش اختلافات شدیدی داشته و حتی بارها با یکدیگر درگیر شده‌اند. هرچند هیچ سرنخی از این جنایت وجود نداشت اما در ادامه همسر مقتول به مشارکت در این قتل اعتراف کرد و گفت که به‌دلیل بداخلاقی شوهرش او را با همدستی خواهر و شوهرخواهرش به قتل رسانده است. این زن در اعترافاتش گفت: من و شوهرم مدتها بود با یکدیگر اختلاف داشتیم تا اینکه از خواهر و شوهر خواهرم خواستم با من برای قتل او همکاری کنند. به این ترتیب یک روز من قرص خواب آور در نوشیدنی حل کردم و به شوهرم دادم و در ادامه در خانه را باز گذاشتم و بیرون رفتم. چند دقیقه بعد شوهر خواهرم وارد خانه شد و با اسلحه به شوهرم شلیک کرد و او را به قتل رساند.

به‌دنبال این اعترافات گروهی از مأموران راهی اصفهان شدند و 2 متهم دیگر را نیز دستگیر کردند. هرچند آنها ابتدا خود را بی‌گناه معرفی می‌کردند اما در ادامه به‌دست داشتن در این جنایت اعتراف کردند. مرد جوان گفت: خواهر زنم مدام از رفتار شوهرش شکایت داشت و دنبال کسی بود تا او را به قتل برساند. تا اینکه من و همسرم تصمیم گرفتیم به او کمک کنیم. طبق نقشه ابتدا من یک اسلحه تهیه کردم و به نزدیکی خانه آنها رفتم و در ادامه وقتی خواهر زنم با خوراندن داروی بیهوشی شوهرش را بیهوش کرد و در خانه را باز گذاشت، من وارد شدم و او را با شلیک گلوله به قتل رساندم. سپس به اصفهان فرار کردم و اسلحه را در زاینده‌رود انداختم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام جزئیات این پرونده از ادامه تحقیقات در این‌باره در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید