• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 2 اسفند 1397
کد مطلب : 48606
+
-

بی احتیاطی راننده سرویس،جان دانش‌آموز را گرفت

راننده سرویس مدرسه وقتی قصد عبور از چراغ قرمز را داشت ناگهان ترمز کرد و همین بی‌احتیاطی موجب پرت شدن یکی از دانش‌آموزان به بیرون از خودرو شد و جان او را گرفت.
این حادثه تلخ ساعت 7:11صبح دیروز در بیرجند اتفاق افتاد. سرویس یکی از مدرسه‌های دخترانه بعد از آنکه دانش‌آموزان را سوار کرده بود به سوی مدرسه حرکت می‌کرد که به تقاطع خیابان نارنج و پونه رسید.
 آن زمان چراغ چهارراه سبز بود اما همین که سرویس مدرسه به چهارراه نزدیک شد ناگهان چراغ قرمز شد. با وجود این راننده می‌خواست هر طور شده چهارراه را رد کند. او با عجله و بی‌احتیاطی پایش را روی گاز گذاشت تا از چهارراه بگذرد اما چون یک خودرو از آن سوی چهارراه جلویش پیچید ناگهان پایش را روی ترمز گذاشت. همین بی‌احتیاطی کافی بود تا یکی از دانش‌آموزان به‌شدت با در مینی بوس برخورد کند. شدت این برخورد به حدی بود که در مینی بوس باز و دختربچه به بیرون پرتاب شد. 
دختر 7ساله بی‌حرکت روی آسفالت خیابان افتاده بود و هیچ‌کس به درستی نمی‌دانست برای او چه اتفاقی افتاده است. در یک چشم به هم زدن عابران دور او جمع شدند و دقایقی بعد هم امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند اما دانش‌آموز 7ساله جانش را از دست داده بود. 
سرهنگ علیرضا عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در این‌باره به ایسنا گفت: راننده هنگام عبور از چراغ قرمز به‌صورت ناگهانی ترمز کرد و این کار منجر به پرتاب شدن کودک 7 ساله و برخورد با در مینی بوس شد. وی ادامه داد: بعد از این حادثه از راننده سرویس تست اعتیاد گرفته شد که نتیجه مثبت بود و بی‌احتیاطی و عبور از چراغ قرمز عوامل بروز این حادثه بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید