• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 30 بهمن 1397
کد مطلب : 48360
+
-

گران‌ترین گوشی‌های موجود در بازار ایران کدام‌ها هستند؟

فروشگاه میلیونر‌ها

زهرا رستگارمقدم

نداشتن نمایندگی رسمی و مشکلات رجیستری و... باعث شده بازار موبایل ایران از خیلی برندهای لاکچری خالی باشد؛ گوشی‌هایی که قیمت بعضی از آنها بالای ۱۰۰میلیون تومان است. اما در این فضای محدود می‌خواهیم از این گوشی‌ها صرف‌نظر کنیم و به آن دسته از تلفن‌های همراه گران‌قیمتی بپردازیم که در بازار ایران به راحتی قابل خرید و فروش هستند.

گوشی موبایل ورتو Ti



این تلفن همراه با صفحه نمایش لمسی خازنی شیشه کریستال یاقوت کبود، با 16میلیون رنگ35میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این گوشی به جز حافظه داخلی 64، از نظر امکانات در رده گوشی‌های ارزان‌تر دو دو مدل 2016و 2017 است. در مدل 2016، 200قطعه الماس کار شده است. مدل ti سال 2013 آن طلا و الماسی ندارد، ولی کیفیت بدنه بسیار بالایی دارد و چرم آن از نادرترین چرم‌های دنیاست. صفحه نمایش این گوشی از جنس کربن سخت است و خش برنمی‌دارد.

 تونینو لامبورگینی 88 Tauri



بله درست حدس زده‌اید این تلفن همراه با برند معروف لامبورگینی متعلق به همین خانواده است؛ خانواده اتومبیل‌های لوکس و... .  مهم‌ترین عامل گرانی این دستگاه به جز برندش، بدنه بسیار لوکس و با کیفیت 88 Tauri است که از استیل و چرم ساخته شده است. تونینو لامبورگینی 88 Tauri با قیمت حدودی 28میلیون و 150هزار تومان در تعدادی از فروشگاه‌های کشور به فروش می‌رسد.

 اپل مدل iPhone XS Max 



این گوشی تلفن همراه از محصولات شرکت اپل بوده و 2سیم‌ کارت دارد و ظرفیت آن 512گیگابایت است. قیمت این گوشی در بازار ۱۹ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان است و به حسگرهای قطب‌نما (Compass)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)، فشارسنج (Barometer)، ژیروسکوپ (Gyro)، تشخیص چهره بیومتریک (Face ID) و... مجهز است. رزولوشن آن 12.0مگاپیکسل و در برابر آب مقاوم است.

 اپل مدل iPhone X 



ظرفیت این گوشی 256گیگابایت است و در بازار ۱۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل هم مانند مدل iPhone XS Max مجهز به همان حسگرهاست.

 هواوی Mate 9 Porsche Design



هواوی چینی به تولید گوشی‌های ارزان‌قیمت و مقرون به صرفه معروف است! البته برای ساخت این گوشی هواوی از همکاری کمپانی Porsche Design بهره‌برده است.  این گوشی با صفحه نمایش لمسی خازنی AMOLED در 16میلیون رنگ با 2 دوربین 20مگاپیکسل و12مگاپیکسل با بدنه فلزی به قیمت حدودی 16میلیون و 900هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید