• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 24 بهمن 1397
کد مطلب : 47619
+
-

میرزایی: نادری من را زد پنالتی درست بود

رضا میرزایی، هافبک فولاد خوزستان در دیدار مقابل پرسپولیس توانست یک پنالتی به نفع تیمش بگیرد که منجر به گل دوم اهوازی‌ها شد. او درباره اینکه مسعود مرادی، کارشناس داوری برنامه 90 این پنالتی را اشتباه داوری دانست، گفت: «کارشناس داوری برنامه90 یک کارشناس است اما چند کارشناس دیگر هم گفتند پنالتی صحیح بوده. من در چند سایت دیدم که گفته شده پنالتی درست بوده است. بازهم تأکید می‌کنم بازیکن حریف در صحنه پنالتی شارژم کرد، حتی من را زد و داور هم به درستی پنالتی گرفت. در ضمن گل ما هم صحیح بود که داور به اشتباه آفساید گرفت. در عین حال هرچه اتفاق در حاشیه بازی در ورزشگاه افتاد برای هر دو تیم برابر بود؛ مثلا ماجرای قطع برق برای هر دوتیم بود. شرایط چمن ورزشگاه هم همینطور.» وی با اشاره به شرایط فنی این مسابقه گفت: «ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم به‌خصوص در نیمه اول سوار بازی بودیم. بچه‌ها واقعا تلاش کردند و زحمت کشیدند. در نهایت هم مزد برتری خود را با کسب 3امتیاز گرفتیم. »
او درباره اینکه چرا خودش پشت ضربه پنالتی قرار نگرفت، گفت: «شیمبا پنالتی‌زن اول ماست. در تیم ما همه‌‌چیز مشخص است. وقتی هم داور پنالتی گرفت برهمین اساس پریرا پشت توپ رفت تا پنالتی را بزند که خوشبختانه خوب هم زد و گل شد. در عین حال در مورد عملکرد من هم مردم و هواداران باید نظر دهند من خودم چیزی نمی‌گویم.»
این هافبک تیم فولاد با اشاره به روند رو به رشد این تیم بعد از آمدن افشین قطبی گفت: «بله. واقعا ما با آمدن ایشان روندمان متحول شده است. آقای قطبی نشان داد کیفیت خوبی دارد. ان‌شاءالله بتوانیم این روند را همینطور ادامه بدهیم چراکه آخر فصل هدف‌مان خیلی بالاتر از رتبه فعلی است. می‌خواهیم سهمیه بگیریم. خودم من هم در نیم فصل اول همه بازی‌ها را دفاع راست بازی کردم اما در این سه بازی با آمدن آقای قطبی دوباره هافبک بازی کردم و توانستم بهتر کار کنم. ان‌شاءالله بتوانم همین روند را ادامه بدهم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید