• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 23 بهمن 1397
کد مطلب : 47593
+
-

جشن چهل سالگی

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال وبختیاری برگزار شد

۲۲ بهمن
جشن چهل سالگی

راهپیمایی باشکوه و حماسی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار شد. به گزارش تسنیم، مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان اصفهان در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حماسه دیگری رقم زدند. مردم بصیر و شهیدپرور استان اصفهان، همگام با دیگر هموطنان، از ساعات ابتدایی صبح روز گذشته با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی به اثبات رساندند. 

راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اصفهان در مسیرهای هشت‌گانه آغاز شد و مردم انقلابی اصفهان به سمت میدان امام (ره)، میعادگاه مراسم این روز، حرکت کردند. راهپیمایان اصفهانی ساعتی قبل از شروع رسمی مراسم از مسیرهای منتهی به میدان امام (ره) خود را به اجتماع بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رساندند. 

این راهپیمایان با مشت‌های گره‌کرده و فریادهای الله اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشتند و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند. سخنران مراسم 22 بهمن در شهر اصفهان حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، بود.


راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری 

همچنین همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در سراسر چهارمحال و بختیاری برپا شد. مردم انقلابی استان از ساعات ابتدایی صبح روز گذشته، از مسیرهای راهپیمایی راهی میدان امام‌زادگان دو خاتون (س) شدند تا ضمن گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر حضور خود را در صحنه‌های حراست از آرمان‌های این انقلاب به نمایش بگذارند.

 اقشار مختلف مردم با شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» راهی میعادگاه یوم‌الله 22 بهمن در شهرکرد شدند و با حضور باشکوه خود بر وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه تأکید کردند. مردم بام ایران با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و با شعار «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی به دنیا نشان دادند. همزمان با شهرکرد، مردم سایر شهرستان‌های استان نیز با حضور در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی شهر شکوه راهپیمایی 22 بهمن را به نمایش گذاشتند. سخنران ویژه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرکرد سردار  سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، بود.
 

 طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در یزد

مردم یزد نیز همزمان با نقاط مختلف کشور، با حضور در محل‌های تعیین‌شده، در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سال انقلاب شرکت کردند. مراسم راهپیمایی 22 بهمن یزد با حضور عموم مردم یزد از محل‌های تعیین‌شده شروع شد و مردم از نقاط مختلف استان با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود را از ولایت و نظام بار دیگر به جهانیان اثبات کردند. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با مشت‌های گره‌کرده خود شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر آل‌سعود خائن سر دادند. مردم دارالعباده یزد با حضور خود بار دیگر به همه جهانیان اثبات کردند که هرچه دشمنی‌های آنها با انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا کند، ایستادگی آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

تعدادی از مردم یزد پیش از شروع راهپیمایی، با حضور در میدان شهید بهشتی و میدان آزادی یزد اقدام به قرائت دعای سمات کردند. شرکت‌کنندگان پس از پایان این مراسم با شعار محکم و کوبنده مرگ بر آمریکا راهپیمایی خود را آغاز کردند. آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در لحظات ابتدایی راهپیمایی 22 بهمن یزد، به جمع راهپیمایان یزدی پیوست. همچنین «محمدعلی طالبی» استاندار یزد، همزمان با آحاد مردم شریف دارالعباده یزد، با حضور در مسیر راهپیمایی، به جمع راهپیمایان یزدی پیوست.

این خبر را به اشتراک بگذارید