• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 3 بهمن 1397
کد مطلب : 45656
+
-

بازیکنان جدید باید بدانند کجا آمده‌اند

سیدجلال حسینی: بودیمیر باید بیشتر از قبل تلاش کند

بازیکنان جدید باید بدانند کجا آمده‌اند

حمید علیپور
پرسپولیس بعد از پایان اردوی آماده‌سازی‌ در قطر به ایران بازگشت و حالا خودش را آماده می‌کند تا در نخستین دیدار خود پیش از آغاز لیگ در جام حذفی به مصاف سپیدرود برود. کاپیتان پرسپولیس امیدوار است که در ادامه نیم فصل دوم و همچنین جام حذفی سرخپوشان بتوانند با قدرت ادامه دهند. سیدجلال حسینی درخصوص شرایط این روزهای پرسپولیس با همشهری گفت‌وگو کرده است:
  اردوی قطر چطور بود؟
اردوی خیلی خوبی بود و تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. هر روز صبح و بعدازظهر تمرین می‌کردیم و باید بگویم که بدنسازی خیلی خوبی انجام دادیم و امیدوارم که در ادامه لیگ بتوانیم ثمره آن را ببینیم.
  کمپ اسپایر را چطور دیدی؟
واقعا تأسف می‌خورم که چنین کمپی را ما در ایران نداریم. این کمپ یکی از حرفه‌ای‌ترین کمپ‌های دنیاست و دیدید که تیم‌های بزرگی در آنجا تمرین می‌کنند. هر چیزی که برای آمادگی نیاز داشته باشید در این کمپ فراهم است و اردوی بسیار خوبی بود.
  در این اردو، 2بازی دوستانه هم انجام دادید.
بله 2بازی انجام دادیم و با توجه به اینکه در شرایط بدنسازی بودیم فشار زیادی به تیم وارد شد اما خدا را شکر هر دو بازی را پیروز شدیم. هم‌اکنون همه بچه‌ها در شرایط بسیار خوبی هستند و امیدواریم که بتوانیم همین شرایط را حفظ کنیم چون قطعا در نیم فصل دوم کار خیلی سختی را پیش رو داریم.
  یعنی به چیزی که می‌خواستید در این اردو رسیدید؟
مطمئنا تفکراتی که برانکو در ذهن داشت را همه بازیکنان توانستند پیاده کنند و خیلی خوب تمرین کردند. با وجود سختی زیاد تمرینات به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم و فقط باید تلاش کنیم که این روند را بتوانیم حفظ کنیم.
  به‌عنوان کاپیتان تیم، بازیکنان جدید که به تیم اضافه شدند را چطور دیدی؟
بازیکنان جدیدی که از نیم فصل دوم به ما خواهند پیوست بسیار خوب هستند ولی همیشه این را تأکید می‌کنم که اینجا پرسپولیس است و باید قدر پیراهنی که می‌پوشند را بدانند و بدانند که کجا قرار است بازی کنند و چقدر باید تلاش کنند. من همیشه این را می‌گویم که وقتی بازیکنی به پرسپولیس می‌آید باید بیشتر از آن چیزی که بوده است تلاش کند چون در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کند.
  مهاجم کروات جدید پرسپولیس چطور؟ توانسته انتظارات را برآورده کند؟
بودیمیر مهاجم خوبی است اما فعلا 4روز است که با تیم تمرین کرده است. او باید به ایران بیاید و بزرگی پرسپولیس را لمس کند و بعد از آن بیشتر از آن چیزی که قبلا بوده تلاش کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید