• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 29 دی 1397
کد مطلب : 45084
+
-

کافه مجلس | سیاست

   اسناد  ادعایی زد و بند حسین هدایتی با بانک سرمایه

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، می‌گوید: در جریان تحقیقات خود به اسنادی درخصوص زد و بند حسین هدایتی با مدیران بانک سرمایه رسیده بودند. جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه جلسات رسیدگی به پرونده متهمان بانک سرمایه در حال برگزاری است، درخصوص یافته‌های کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درباره حسین هدایتی گفت: اگرچه کمیته تحقیق و تفحص به موردی در خصوص رشوه 2/5 میلیارد تومانی حسین هدایتی به یکی از مدیران بانک سرمایه نرسیده بود، ولی در مورد اخذ وام‌های غیرمتعارفی که این فرد دریافت کرده و سهام بانک را با رابطه به‌دست آورده، اطلاعاتی در این پرونده موجود است و همین موارد نشان می‌دهد که گویا رشوه‌ای در این میان رد و بدل شده است.

   وزرای خارجه و اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی می روند

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سه  شنبه  این هفته از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید محمود علوی وزیر اطلاعات دعوت کرده است تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهند. ظریف قرار است به 12 سوال و علوی به 3 سوال پاسخ دهد.

   روحانی چطور فراجناحی است؟

احمد شیرزاد، نماینده ادوار مجلس با اشاره به طرح موضوع فراجناحی بودن از طرف رئیس‌جمهور گفت: چطور روحانی می‌خواهد بین گروه‌هایی که چوب پشتیبانی خود از او را می‌خورند و گروه‌هایی که چوب لای‌چرخش می‌گذارند، تمایز قائل نشود و بگوید من فرای این دو جناح هستم؟ این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفته است: متأسفانه این اصطلاح فراجناحی بودن بدجوری در کشور ما جا افتاده و به‌عنوان یک معیار ارزشی درنظر گرفته می‌شود؛ مثل اینکه بگویند جناح سیاسی خیلی بدبو، وحشتناک و تیره و تار است و همه باید خود را از جناح‌ها کنار بکشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید