• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 29 دی 1397
کد مطلب : 45072
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   توقف‌ممنوع نیست، چرا جریمه می‌کنند؟
در منطقه نیروی هوایی خیابان پیروزی دور فلکه پنجم تابلوی توقف ممنوعی نیست، اما هر روز پلیس در حال جریمه کردن است؛ درحالی‌که ماشین‌ها متعلق به آن دسته از اهالی‌ای‌ ا‌ست که پارکینگ ندارند!

نوایی از خیابان پیروزی

@ پول را تسویه کردیم؛ خبری از تحویل مسکن نیست
فاز 8 پردیس 7 سال در حال ساخت است. حتی ما که کل پولمان را هم تسویه کرده‌ایم، ‌همچنان مستأجریم و کرایه خانه می‌دهیم. بالاخره کی این خانه‌ها تحویل داده می‌شود؟

محمدی از پردیس

   تخم‌مرغ شانسی تقلبی و دل شکسته کودکان!
چند روز قبل یک جعبه شانسی چیستان به قیمت 15هزارتومان خریدم که داخل آن یک ساعت خراب بی‌ارزش بود. جدای از قیمتش که چندبرابر قبل است، کسی پاسخ دهد آیا واقعا بازی با احساسات بچه‌های کوچک لذتبخش است؟ وقتی با شرکت تماس گرفتم برخورد بسیار بدی کردند که این مهم نیست، اما چه‌کسی پاسخ چشمان بهت‌زده کودکان را می‌دهد وقتی داخل تخم‌مرغ شانسی یا پوچ است یا چیز دورریز؟
شهروند تهرانی

   هشتگرد را تهران دوم نکنید!
به‌عنوان یکی از ساکنان شهر جدید هشتگرد سؤالم از مسئولان شرکت عمران این است که این همه پروژه نیمه‌کاره و ساختمان‌های چندسال مانده داریم که سال‌هاست به حال خود رها شده، آن وقت شما تبلیغ می‌کنید که مردم بیایند اینجا ساکن شوند؟ این شهر فاقد زیرساخت‌های لازم برای جمعیت بالاست. لطفا هشتگرد را تهران دوم نکنید!
رشوند از هشتگرد

   فروشگاه‌های ارزانی را به شهرستان‌ها هم معرفی کنید
این گوشت‌هایی که به اسم تنظیم بازار یا ... در صداوسیما معرفی می‌شوند به شهرستان‌ها نرسیده است و همین آخر هفته گذشته در شهرستان گوشت را کیلویی 110هزار تومان خریدیم. نشانی فروشگاه‌های ارزان‌فروش را به شهرستانی‌ها هم بدهید.
سیدرضا علیپور از کرمان

@ چرا برای تخفیف، سر مشتری منت می‌گذارند؟
برای خرید به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفتیم. طبق فاکتور، قیمت روی کالا 14042 تومان بود که با تخفیف برای ما 13938 تومان حساب شده بود اما قیمت واقعی آن کالا که رویش درج شده بود 11719 تومان بود. این چه مدل کاسبی است؟
غریب‌نواز از تهران

   مسئولان به خرید تضمینی گوجه‌فرنگی بی‌توجهند
از مسئولان جهادکشاورزی تقاضا می‌کنیم به خرید تضمینی گوجه‌فرنگی که این روزها توسط کشاورزان زحمتکش در بوشهر تولید می‌شود، توجه کنند. گوجه‌فرنگی را کیلویی 500 تومان از ما می‌خرند، آیا این انصاف است؟ پول آبیاری گوجه‌فرنگی هم برای کشت بعدی تأمین نمی‌شود.
عالی اکبری از بوشهر

@ به پرندگان اطراف تهران توجه کنید
از مسئولان توقع داریم به پرندگان که بخش مهمی از چرخه محیط‌زیست هستند، توجه کنند. در تابستان و زمستان بارها شاهد گرمازدگی یا سرمازدگی این موجودات مفید و بی‌آزار هستیم.

رضوانی از جاجرود

   محمدشهر کرج؛ جولانگاه سگ‌های ولگرد
محمدشهر و حومه آن جولانگاه سگ‌های ولگرد شده است و تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید انواع سگ‌ها را در بلوارها و خیابان‌ها مشاهده کنید. این حیوانات بیچاره بارها زن و بچه مردم را به دردسر انداخته‌اند، از طرفی هم ما نمی‌توانیم فرار کنیم و حتی اگر قرص نانی هم در دست داشته باشیم به‌دنبالمان می‌آیند، چون گرسنه‌اند. از مسئولان توقع داریم فکری جدی بکنند تا حادثه‌ای رقم نخورده است.
فائقه رحیمیان از محمدشهر کرج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید