• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 27 دی 1397
کد مطلب : 44973
+
-

مذاکره در دوبی

در جام ملت‌های آسیا بیشتر از نام همه رقبای تیم ملی، نام کشور کلمبیا در اطراف این تیم شنیده می‌شود. زمزمه‌های زیادی مبنی بر توافق نهایی سرمربی ایران با فدراسیون فوتبال کلمبیا برای ملحق‌شدن به این تیم پس از جام ملت‌های آسیا وجود دارد. کی‌روش می‌تواند به راحت‌ترین شکل ممکن، حرف و حدیث‌ها در مورد انتخاب تیم بعدی‌اش را به آینده موکول کند و یا حداقل سوالی را در این مورد جواب ندهد. کارلوس اما قصد انجام چنین کارهایی را ندارد و با اشتیاق از هر سوالی که او را به نیمکت کلمبیا مرتبط بداند، استقبال می‌کند. همین داستان باعث شد تا حرف‌و‌حدیث‌های زیادی در مورد آینده نیمکت تیم‌های ملی ایران و کلمبیا در رسانه‌های بین‌المللی منتشر شود.
 در همین رابطه روز گذشته سایت خبری الکوره، مدعی شد رئیس فدراسیون کلمبیا به دوبی سفر کرده تا مذاکرات نهایی‌اش را با سرمربی تیم ملی ایران انجام دهد. براساس اعلام این سایت رامون خسورون به همراه انریکه وِلس رئیس سازمان لیگ کلمبیا به امارات سفر کرده تا قرارداد کی‌روش را نهایی کند. البته این خبر از سوی هیچ رسانه رسمی دیگری تایید نشده است اما زمزمه‌های پیوستن کی‌روش به کلمبیا آنقدر جدی شده که دیگر نمی‌توان آن را جدی نگرفت. 
ضمن اینکه شنیده‌ها در اطراف فدراسیون و وزارت ورزش حاکی است تصمیم‌سازان ورزش کشور هم بی‌علاقه نیستند بعد از پایان جام ملت‌های آسیا به همکاری 8ساله فوتبال ایران با کی‌روش پایان بدهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید