• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 25 دی 1397
کد مطلب : 44806
+
-

سریال‌هایی که منتظر دیدنشان هستید

آرش نهاوندی/مترجم

در ابتدای سال جدید میلادی بسیاری از علاقه‌مندان و بینندگان سریال‌های خارجی می‌خواهند بدانند مهم‌ترین سریال‌های سال جدید چه خواهد بود. در این راهنما مهم‌ترین سریال‌هایی که از شبکه‌های «نتفلیکس»، «اچ‌بی‌او» و «ای‌ام‌سی» در سال2019 پخش می‌شود را براساس گزارش‌‌های رادیو تایمز، ایندی وایر و واتز آن نتفلیکس معرفی می‌کنیم.

شبکه: نتفلیکس
در سال2019 کمپانی نتفلیکس سریال‌های جدیدی را روانه بازار خواهد کرد. علاوه براین سریال‌های «تاج»، «چیزهای عجیب» و «ریکی و مورتی» انتشارشان در سال جدید نیز ادامه پیدا خواهد کرد. سریال‌های مهم‌تر و قابل توجه تری نظیر «اوزارک و «چرا 13دلیل» در سال2019 از سوی نتفلیکس پخش خواهد شد.

رویداد‌های نامنتظره
نتفلیکس اول ژانویه2019 فصل جدید سریال «رویداد‌های نامنتظره» را منتشر می‌کند. این سریال در ژانر درام-کمدی سیاه با اقتباس از کتاب «لمونی اسنیکت» ساخته شده است. در این سریال «نیل پاتریک هریس»، «پاتریک واربرتون» و «مالینا ویزمن» به ایفای نقش می‌پردازند.


سفر‌های ستاره‌ای: اکتشاف 

در 18ژانویه2019 فصل دوم سریال سفر‌های ستاره‌ای: اکتشاف پخش می‌شود. این سریال که توسط سی‌بی‌اس تولید شده، در ژانر علمی-تخیلی، ماجراجویانه و درام است. این سریال دنبال سریال‌ سفر‌های ستاره‌ای است. در این سریال «سونکوا مارتین-گرین»، «دوگ جونز» و «شازاد لطیف» ایفای نقش کرده‌اند.


فصل3 چیزهای عجیب

 فصل سوم چیزهای عجیب نیز ازجمله سریال‌های پرطرفداری است که توسط نتفلیکس در ژوئن2019 روانه بازار خواهد شد. این سریال در ژانر علمی-تخیلی، ترسناک و ماوراءالطبیعه ساخته شده است. این سریال توسط «برادران دافر» نوشته و کارگردانی شده است. «وینونا رایدر»، «دیوید هاربور» و «فین ولفهارد» بازیگران اصلی این سریال هستند.

فصل3 تاج
فصل سوم سریال «تاج» در سال2019 روانه بازار خواهد شد. این سریال در ژانر درام تاریخی ساخته شده است. پیتر مورگان نویسنده سریال «تاج» است که در چندین فصل به زندگینامه و رویدادهای دوران الیزابت ملکه بریتانیا می‌پردازد. «کلر فوی»، «مت اسمیت» و «وانسا کربی ایفاگر نقش‌های اصلی در این سریال هستند.

شبکه اچ‌بی‌او
اچ‌بی‌او در ‌ماه مارس2019 خود را برای رقم زدن «آخرین آخرها» آماده می‌کند؛ پخش آخرین فصل «بازی تاج و تخت». با پایان این سریال علامت سؤال بزرگی پیش پای این شبکه پخش و توزیع فیلم و سریال قرار می‌گیرد؛ در آینده چه سریال پرطرفداری قرار است توسط اچ‌بی‌او به بازار عرضه شود؟ دراین بخش می‌پردازیم به مهم‌ترین سریال‌هایی که توسط اچ‌بی‌او در سال2019 قرار است انتشار یابند.

فصل سوم کارآگاه واقعی
اچ‌بی‌او در 13ژانویه2019 فصل سوم سریال کارآگاه واقعی را انتشار داد. این سریال ساختاری آنتولوژیک دارد و در ژانر درام جنایی، کارآگاهی و رازآلود ساخته شده است. این سریال نوشته نیک پیتزولاتو است. بازیگران اصلی آن نیز ماتیو مک کونافی، وودی هارلسون و میشله موناگان هستند.

فصل پایانی بازی تاج و تخت 
فصل8 سریال تاج و تخت توسط اچ‌بی‌او در آوریل2019 انتشار خواهد یافت. این سریال در ژانر فانتزی ساخته شده است. دیوید بنیوف و دی‌بی‌ویس از کارگردانان و فیلمنامه‌نویسان اصلی این سریال هستند. این سریال با اقتباس از کتاب «ترانه یخ و آتش» نوشته «جورج آر.آر.مارتین» ساخته شده است. پیتر دینکلیج، لنا هدی، امیلیا کلارک و کیت هارینگتون از بازیگران اصلی این سریال هستند.

شبکه ای‌ام‌سی
در سال2019 تعدادی از بهترین سریال‌های شبکه ای‌ام‌سی توسط نتفلیکس روانه بازار خواهد شد.

فصل9 مرده‌ای که راه می‌رود 
سریال مرده‌ای که راه می‌رود ازجمله سریال‌های مشهوری است که برای شبکه ای‌ام‌سی در استودیوهای این شبکه تلویزیونی ساخته شده و توسط کمپانی نتفلیکس در 19سپتامبر2019 پخش خواهد شد. این سریال در ژانر ترسناک، زامبی و آخرالزمانی و با اقتباس از کتاب «مرده‌ای که راه می‌رود» نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد، نویسندگان کتاب‌های کمیک ساخته شده است. آندرو لینکلن، یون برنتال و سارا واین کارلیز از بازیگران اصلی این سریال هستند.


موعظه‌گر

مـوعظـه‌گـر ازجـمـله سریال‌هایی است که در استودیوهای ای‌ام‌سی ساخته شده است. فصل‌های قبلی این سریال توسط آمازون پخش شدند، اما توزیع‌کننده فصل جدید این سریال هنوز مشخص نیست. «موعظه‌گر» در ژانر درام، کمدی سیاه، ماوراءالطبیعه، ترسناک، مهیج و ماجراجویانه ساخته شده است. موعظه‌گر با اقتباس از کتابی با همین نام به نوشته گارس انیس و استیو دیلون نویسندگان کتاب‌های کمیک نوشته شده است. دومینیک کوپر، جوزف گیلگان و روس نگا از بازیگران اصلی این سریال هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید