• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 25 دی 1397
کد مطلب : 44805
+
-

تئاتر‌های تهران در میانه زمستان

تئاتر‌های تهران در میانه زمستان

تا پایان دی‌ماه 5روز دیگر باقی مانده و تالارهای نمایشی و تماشاخانه‌های خصوصی پایتخت میزبان اجراهای زمستانی می‌شوند؛ هر چند میزبانی این آثار نمایشی تا هفته پایانی بهمن ادامه دارد و بعد از آن تماشاخانه‌ها میزبان نمایش‌های راه یافته به جشنواره خواهند بود.
به گزارش همشهری، تماشاخانه ایرانشهر از شب گذشته میزبان 2نمایش از منیژه محامدی و علی شمس شده است، «تبرئه» منیژه محامدی ساعت 20:30در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود و مهوش افشارپناه، محمد اسکندری، ارژنگ امیرفضلی، مجید جعفری و فرناز رهنما بازیگران اصلی تبرئه هستند. علی شمس هم «وقتی خروس غلط می‌خواند» را کارگردانی می‌کند. این نمایش هم ساعت 18:30 در این سالن با بازی مارال فرجاد و زری محتشم، حسین پاکدل و... اجرا می‌شود. همچنین «نگهبانان» به کارگردانی ملودی آرام‌نیا ساعت 20در سالن استاد ناظرزاده کرمانی اجرا می‌شود که در این نمایش پدرام شریفی و وحید راد بازی می‌کنند. مجموعه تئاترشهر هم اجراهای جدید خود را ادامه می‌دهد، «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» به کارگردانی احسان فلاحت‌پیشه ساعت 19روی صحنه می‌رود و میکائیل شهرستانی هم در تالار چهارسو «آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن» را کارگردانی و بازی می‌کند. این نمایش ساعت 19اجرا می‌شود. علی هاشمی هم «ماه در آب» محمد یعقوبی را در قشقایی روی صحنه برده، این نمایش با بازی لیلی فرهادپور، شکوفه هاشمیان و... هر روز ساعت 19:40اجرا می‌شود.
تالار وحدت هم همچنان میزبان «خانه برناردا آلبا» علی رفیعی است. اجرای این نمایش تا هفته سوم بهمن ادامه دارد. در این میان تماشاخانه‌های خصوصی اجراهای زمستانی خود را آغاز کرده‌اند. تماشاخانه ملک از اول بهمن‌ماه میزبان «زهرماری» علی احمدی است؛ نمایشی به تهیه‌کنندگی خسرو احمدی که در آن الناز حبیبی، تینو صالحی، وحید آقاپور و خسرو احمدی بازی می‌کنند. این نمایش هر شب ساعت19:45 اجرا می‌شود. در عمارت روبه‌رو هم نمایش «چخوفناک» از اول بهمن ساعت 20:30 به کارگردانی بهداد زندیه وکیلی روی صحنه می‌رود. سالن مهرگان هم نمایش «چه‌کسی شلیک کرد؟» را روی صحنه دارد. این نمایش تا نیمه بهمن‌ماه هر شب ساعت21 اجرا می‌شود. در همین تماشاخانه ماندانا اجباری نمایش «تن‌تن» را روی صحنه دارد. این نمایش تا هفته اول بهمن اجرا می‌شود.
تالار اصلی تئاتر مولوی هم اجرای یکی از نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی را دارد. «تابستان» به کارگردانی سعدی محمدی‌بند تا 23بهمن اجرا می‌شود. این نمایش هر شب ساعت 20روی صحنه است.
در تالار انتظامی خانه هنرمندان هم نمایش «کلفت‌ها» به کارگردانی دریا دریایی اجرای خود را از 27دی‌ماه آغاز می‌کند. این نمایش هر روز ساعت18اجرا می‌شود.
«موی سیاهِ خرس زخمی» به کارگردانی جابر رمضانی که به تازگی اجرایش در تالار مولوی به پایان رسیده، قرار است به‌مدت ۱۵ شب در تالار حافظ بنیاد رودکی روی صحنه برود. این اثر نمایشی از ۷بهمن هر شب ساعت۲۰ در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید