• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 25 دی 1397
کد مطلب : 44723
+
-

خط دفاع ایران برابر ویتنام کمی متزلزل بود

بگوویچ: مصمم هستیم تا به لیگ برتر صعود کنیم

خط دفاع ایران برابر ویتنام کمی متزلزل بود

وینکو بگوویچ- سرمربی گل‌گهر سیرجان- امیدوار است که تیمش امسال به لیگ برتر صعود کند. تیم او در بازی قبلی شاهین بوشهر یکی از مدعیان قهرمانی را شکست داد تا با تیم صدرنشین یعنی سرخ‌پوشان پاکدشت هم‌امتیاز شود. با بگوویچ درخصوص وضعیت گل‌گهر، شانس صعود این تیم به لیگ برتر، عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها و... صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.
   در خصوص نمایش تیم‌ ملی در جام ملت‌های آسیا چه صحبتی داری؟
ایران شروع خوبی داشته و کسب 2برد بسیار خوب بود. اعتقاد من این است که ایران جزو شانس‌های اصلی قهرمانی است ولی قطعا برای رسیدن به این هدف کار سختی در پیش دارد. حریفان ایران تیم‌های پرقدرتی هستند که کیفیت خوبی دارند و جدال اصلی مدعیان در مراحل حذفی خواهد بود. امیدوارم که ایران مسیر خودش را به بهترین شکل جلو ببرد.
   چند درصد احتمال می‌دهی که ایران قهرمان شود؟
پیش‌بینی که سخت است ولی ایران پتانسیل قهرمانی را دارد. ایران در بازی دوم برابر ویتنام در بخش دفاعی کمی مشکل داشت. شما دیدید که ویتنام چند موقعیت خوب به دست آورد و خط دفاع تیم ملی برابر ویتنام کمی متزلزل بود. البته کی‌روش به‌خوبی روی تیمش اشراف دارد و سعی می‌کند 
نقطه ضعف‌ها را به کمترین حد ممکن برساند.
   شرایط گل‌گهر سیرجان چطور است؟
خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سرخ‌پوشان در رده دوم جدول قرار داریم. بازی با شاهین بوشهر را هم فراموش کردیم و ما بازی به بازی جلو می‌رویم. حالا هم دربی کرمان را پیش‌رو داریم و باید با مس روبه‌رو شویم. همه بازی‌ها سخت است و در لیگ دسته اول اصلا بازی آسان نداریم، با این حال تلاش می‌کنیم تا برنده باشیم.
   به لیگ برتر صعود می‌کنید؟
هدف باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این است که گل‌گهر در نهایت، امسال به لیگ برتر صعود کند. ان‌شاءالله که گل‌گهر صعود کند و تیم ملی هم در آسیا قهرمان شود. ما مصمم هستیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید