• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 25 دی 1397
کد مطلب : 44681
+
-

کافه مجلس | ایران

بررسی 110پرونده زمین‌خواری در مجلس

داوود محمدی، نماینده مردم قزوین و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با فارس، از بررسی 110پرونده زمین‌خواری خبر داده و گفته است: گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در‌با‌ره پرونده زمین‌خواری به‌زودی د‌ر صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد، البته یک گزارش هم پیرامون میراث فرهنگی داشتیم که آن هم مورد برسی قرار گرفته و به هیأت رئیسه مجلس تحویل د‌ا‌ده شده است.

اروپا به‌دنبال بانک‌های مستقل

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپا برای تقویت همکاری با ایران به‌دنبال ایجاد بانک‌های مستقل است. به گزارش ایرنا، ابوالفضل حسن‌بیگی گفت: امنیت اروپا امروز وابسته به امنیت خاورمیانه است که این امر نشان می‌دهد اروپا در بعد امنیتی نیز به جمهوری اسلامی نیازمند است.

یک لایحه و یک طرح برای انتخابات مجلس

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم، با تأکید بر اینکه طرح استانی شدن انتخابات مغایرتی با لایحه جامع انتخابات نخواهد داشت، گفت: کلیات طرح استانی شدن انتخابات در صحن علنی به تصویب رسید، این طرح برای اصلاح جزئیات با توجه به پیشنهادات کمیته ویژه و نظرات دولت به کمیسیون شوراها ارجاع شد. وی گفت: در لایحه جامع انتخابات شفافیت هزینه‌ها، تبلیغات و ارتقای کیفی انتخابات مورد توجه جدی قرار گرفته، این اصلاحات قطعا به ارتقای کیفیت انتخابات کمک خواهد کرد لذا امیدواریم سریع‌تر به مجلس بیاید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید