• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 25 دی 1397
کد مطلب : 44679
+
-

باهنر: برای آینده مردم‌سالاری دینی نگرانم

محمدرضا باهنر، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت‌وگویی با برنامه «ده و ده دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان داشته و در آن به مباحثی از سیاست روز ایران و برخی مسائل مربوط به‌خودش پرداخته است. برخی از محورهای این گفت‌وگو به این شرح است:

   همان زمانی هم که من (در مجلس) ثبت‌نام نکردم حتما یک مقدار رسانه‌ها روی آن کار کردند، من عدم‌ثبت نام خودم را خیلی محرمانه نگه داشتم.

   من می‌خواهم یک چیزی بگویم حالا یک مقدار طنز است، ما الحمدلله رب العالمین داوطلب ریاست‌جمهوری زیاد داریم و من فکر کنم یک فکری بشود که بعضی از اینها را صادر بکنیم تا مشکلات ما کمتر می‌شود.

     قرار نیست ما اینقدر به پست خود بچسبیم که فقط مردم منتظر ملک‌الموت باشند، بالاخره قبل از اینکه ملک‌الموت سراغ ما بیاید ما یک جای خالی بدهیم تا نسل‌های بعدی بتوانند بیایند.

   مسئولیت دولت و مجلس کاملا بر ‌عهده اصلاح‌طلبان است در این تردیدی نیست که باید پاسخگو باشند، برای آینده مردم‌سالاری دینی نگرانم.

    من تعبیری را دارم که تعبیر خوبی نیست، ولی چاره‌ای ندارم و باید بگویم. یک نماینده مجلس اگر بگوید من هیچ حزب پشتوانه بیرونی ندارم مانند یک آدمی است که در شهر بگوید من هیچ قوم و قبیله و ریشه‌ای ندارم! مگر می‌شود؟

    مجلس دهم متأسفانه نخستین مجلس  بعد از انقلاب است که فراکسیون اکثریت ندارد.

   کار کردن در مجلسی که 3 فراکسیون اقلیت دارد خیلی سخت است.

این خبر را به اشتراک بگذارید