• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 22 دی 1397
کد مطلب : 44350
+
-

اظهارنظر کسی که دیگر در والیبال نیست

زمانی که امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال به‌دلیل پایان ماموریتش این تیم را ترک کرد، از سعید معروف با آن پست عجیب و توهین‌آمیزش تا بسیاری از بازیکنان تیم ملی و رسانه‌ها این مسئله را یک فقدان بزرگ برای والیبال ایران دانستند. دوران سرپرستی خوش‌خبر در تیم ملی، همراه با دوران شکوفایی والیبال ایران و حضور قدرتمند در مسابقات بین‌المللی بود. او رابطه بسیاری با طیف خاصی از بازیکنان تیم ملی ایجاد کرده بود که باعث بروز شائبه‌هایی شده بود. خوش‌خبر به قدری، تیم ملی را در اختیار داشت که هیچ خبر حاشیه‌ای به بیرون درز نمی‌کرد و حتی اخباری مثل درگیری‌های درون‌اردویی که گاه میان برخی از بازیکنان والیبال با سرمربی تیم ملی رخ می‌داد، مسکوت گذاشته می‌شد. 

بسیاری برکناری خوش‌خبر را نه پایان ماموریت و بازگشت به وزارت ورزش عنوان می‌کنند بلکه آن را به‌دلیل اختلاف با همشهری‌اش احمد ضیایی، رئیس سابق فدراسیون والیبال از تیم ملی والیبال می‌دانند. در همان زمان ضیایی که به‌خاطر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، فدراسیون را ترک نکرده بود، خوش‌خبر همچنان مورد رجوع رسانه‌ها بود و در مورد تیم ملی با آنها گفت‌وگو می‌کرد. امروز نیز که داوری سرپرست فدراسیون است او در قامت نه یک کارشناس که به‌نظر می‌رسد همچنان خود را در جایگاه سرپرست تیم ملی می‌بیند. او به‌تازگی وارد ریز برنامه‌ریزی تیم ملی هم شده است و در گفت‌وگو با ایسنا از فرایند حضور تیم ملی در لیگ جهانی سخن گفته؛ از او درخصوص اقدام برای دریافت ویزا جهت حضور در مسابقات لیگ‌جهانی آمریکا، پرسیده شده که وی جواب داده: «با توجه به اینکه این پروسه، طولانی و زمان‌بر است باید زودتر از اینها برای دریافت این مدارک اقدام می‌شد. 

با این حال به‌دلیل مشخص نبودن تکلیف تیم ملی والیبال این اقدامات صورت نگرفته و من نشنیده‌ام بازیکنی برای دریافت ویزا اقدام کرده باشد چون فعلا اصلا تیمی وجود ندارد که بخواهند برای دریافت ویزا هم اقدام کنند.» 
خوش‌خبر در عین حال در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد ادامه همکاری‌اش با تیم ملی صحبتی شده است یا خیر، می‌گوید:« فعلا هیچ صحبتی در این مورد که بنده به‌عنوان سرپرست در کنار تیم باشم صورت نگرفته و من هیچ سمتی در تیم ملی ندارم.» همچنین سرپرست سابق تیم ملی والیبال تأکید کرده که به هیچ عنوان صحبتی با او برای دبیری فدراسیون هم نشده است و گفته که اصلا صلاحیت دبیری ندارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید