• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 22 دی 1397
کد مطلب : 44239
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@  سیدخندان نیازمند مجموعه سینمایی
منطقه سیدخندان و حوالی آن نیازمند یک مجموعه سینمایی خوب است. هم‌اکنون با وجود تراکم جمعیت، نزدیک‌ترین سینماها به این منطقه سینمای فرهنگ قلهک و سینما ایران خیابان بهار شیراز است که هر دو فاصله‌ای طولانی از سیدخندان دارند.

مفیدی از تهران

  حق فنی داروخانه‌ها و آبونمان تلفن پابرجاست
با وجود گذشت 6‌ماه از رأی دیوان عدالت مبنی بر غیرقانونی بودن حق آبونمان در قبض تلفن ثابت و حق فنی داروخانه‌ها، هر دو تخلف همچنان ادامه دارد. چه‌کسی بر اجرای این مصوبات نظارت دارد؟

اکبری از تبریز

   اکثر کسانی که سهام عدالت نگرفته‌اند، قشر کارگرند
بیشتر افراد محروم از سهام عدالت قشر کارگر هستند و از مسئولان توقع می‌رود به آنها سهام عدالت بدهند.

محمودی از گرگان

  به داد ساکنان خیابان درویش در منطقه 15برسید
خیابان درویش واقع در خیابان صادقی در منطقه 15پاتوق کارتن‌خواب‌ها، معتادان متجاهر و اراذل و اوباش شده است. علت آن نیز تخریب بخشی از ساختمان‌های این خیابان برای نوسازی است. شب‌ها در گوشه و کنار ساختمان‌های خرابه آتش روشن است و خانواده‌ها امنیت ندارند.

از ساکنان منطقه

   همراه بیمار در بیمارستان شاهین‌شهر اجباری است!
در بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر اصفهان بیماران بستری حتما باید همراه داشته باشند. مادرم در بخش زنان این بیمارستان بستری شده و من مجبور شدم برای همراهی او از یک شرکت، کارگر روزمزد به مبلغ 50هزار تومان بگیرم؛ ضمن اینکه برای ماندن همراه در بیمارستان باید 36هزار تومان برای هر شب بپردازم. این انصاف است که من چون کسی را ندارم تا همراه مادرم بماند زیر بار چنین هزینه‌ای بروم؟ اصلا چرا این همه کادر پزشکی بیکار در بیمارستان‌ها به‌کارگیری نمی‌شوند؟

یوسفی از شاهین‌شهر

  از محکومان به اعدام به نفع کشور استفاده کنید
مسئولان به جای صادر کردن حکم اعدام و اجرای آن، حکم کارگری ابد برای برخی زندانیان صادر کنند و از آنها برای امور مختلف و در کارهای یدی بهره ببرند تا از ظرفیت آنها در حفظ، حراست و تولید بهره‌گیری شود.

گیلانی

   نظارت بر اثرات سوء دکل‌های مخابرات برعهده کیست؟
در سال‌های گذشته درختان بسیاری قطع شده و جای آنها را سیمان، آهن و دکل مخابراتی گرفته است که هریک در جای خود قابل بحث است اما واقعا نظارتی روی دکل‌های مخابرات، مکان‌های نصب آنها و اثراتشان  روی سلامت می‌شود؟

محمد جلیلوند از تهران

   وعده سرخرمن آپ‌های پرتبلیغ
اپلیکیشن #730* از اول سال قرار است ماشین بدهد ولی خبری از جایزه‌هایش نیست. این آپ شماره تلفنی هم برای پیگیری دارد و از اول سال درحال قرعه‌کشی خودروست! پاسخی هم به اعتراضات نمی‌دهد.

شهروند تهرانی

@  تخلیه نخاله در اتوبان بابایی
تخلیه نخاله در اتوبان بابایی بارها حادثه آفریده است که آخرین آن چند روز قبل بود که خودروی دخترم با برخورد با یکی از تپه‌های نخاله از مسیر خارج شد و آسیب‌های جانی و مالی بسیاری به بار آمد. واقعا چه‌کسی پاسخگوی این بی‌نظمی‌هاست؟

رفاه‌منش

  سبد حمایتی ما هنوز نرسیده است
با دریافتی یک‌میلیون و 200هزار تومان هنوز سبد حمایتی دولت به ما نرسیده است. اگر بودجه نداشتند چرا 200هزار تومان را در بوق و کرنا کردند؟

حسن عبداللهی

   دلیل بسته شدن خیابان درختی چیست؟
دلیل بسته شدن خیابان درختی تهرانپارس در ایستگاه متروی فرهنگسرای اشراق از انتها و خیابان اصلی چیست؟ هر چه از مسئولان پیگیر شدیم کسی پاسخ نداد.

از کسبه محل

@   گاراژ وقفی زباله‌دانی شده است
گاراژ وقفی که در خیابان 22بهمن قم واقع شده، محل انباشت زباله شده است. لطفا رسیدگی شود.

فندرسکی از قم

این خبر را به اشتراک بگذارید