• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 22 دی 1397
کد مطلب : 44228
+
-

توزیع گسترده گوشت در روزهای آینده

قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز کاهش می‌یابد و انتظار می‌رود که قیمت تخم‌مرغ هم در روزهای آینده کمتر شود. این وعده مسئولان است که این روزها برای کنترل قیمت‌ها روی توزیع گسترده این اقلام از طریق واردات حسابی ویژه باز کرده‌اند اما با این حال قیمت‌ها در سطح بازار خرده‌فروشی همچنان صعودی گزارش می‌شود.
حمید ورناصری، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام،  از توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد ۲۹هزار تومانی و گوشت گرم ۴۰هزار تومانی در روزهای آینده خبر داد و به تسنیم گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند تازه به‌صورت مخلوط (لاشه‌ای) 40هزار تومان و برا‌ی گوشت منجمد گوسفند کیلویی 29هزار تومان درنظر گرفته شده که این عرضه در روز‌های آینده به‌صورت گسترده در بازار صورت می‌گیرد و تا وقتی که بازار کشش داشته باشد عرضه ادامه می‌یابد. او افزود: انتظار می‌رود قیمت گوشت قرمز در بازار روند کاهشی به‌خود بگیرد.ورناصری گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد هم به ازای هر کیلو 8هزار و 900تومان در همه میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و علاوه بر آن گوشت مرغ گرم هم به ازای هر کیلو 9هزار و 800تومان عرضه می‌شود.

 همزمان رضا سالمی، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از کاهش نرخ مرغ گرم تا ۲۵۰۰تومان در یک هفته گذشته خبر داد و به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با همکاری زنجیره‌های تولید و تولیدکنندگان،  مرغ گرم با نرخ مصوب ۹هزار و ۸۰۰تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.به گفته او، در یک‌ماه اخیر ۳هزارتن تخم‌مرغ برای کنترل قیمت بانرخ مصوب هر شانه ۱۳هزار و ۸۰۰تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید