• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 16 دی 1397
کد مطلب : 43670
+
-

رونمایی از مدافع قهرمانی

روز دوم جام ملت‌های 2019با 3مسابقه پیگیری می‌شود. در گروه A تایلند و هند با هم بازی می‌کنند. تایلندی که دیگر نشانی از تیم سختکوش سال‌های قبل ندارد. هند هم غریبه‌ای است که با افزایش تعداد تیم‌ها توانسته پای به مسابقه‌ها بگذارد. از گروه B هم دو بازی برگزار می‌شود. سوریه و فلسطین با هم مسابقه می‌دهند و مدعی عنوان قهرمانی با اردن مسابقه خواهد داد. استرالیا آمده تا از عنوان قهرمانی‌اش در سال 2015دفاع کند. اما کانگوروها پیش از آغاز این مسابقات با بدشانسی مواجه شدند. در ابتدا دانیل ارزانی، ستاره و پدیده ایرانی‌الاصل استرالیایی‌ها مصدوم شد و این مسابقات را از دست داد. ارزانی از پدیده‌های فوتبال دنیاست و نبود او برای استرالیایی‌ها ضربه بزرگی است. این تنها مصدوم کانگوروها نبود بلکه چند روز پیش آرون موی، هافبک سرشناس این تیم نیز رسما این بازی را به‌خاطر مصدومیت از دست داد تا نگرانی مدافع عنوان قهرمانی بیشتر شود. اردن هم تیم دونده و سختکوشی است که بردنش کار ساده‌ای نیست و باید دید در گام اول می‌تواند قهرمان دوره گذشته را با چالش مواجه کند یا نه. دیدار استرالیا با اردن در مرحله گروهی جام ملت‌ها را احمد الکاف عمانی و دیدار فلسطین با سوریه را روشن ایرماتوف ازبک سوت می‌زند.

   سرمربی ویتنام: نگران شرایط روحی شاگردانم هستم
سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام درباره شرایط تیمش در جام ملت‌ها می‌گوید: «با بررسی کل شرایط می‌توانم بگویم دارای ضعف‌های بزرگ و زیادی نیستیم. هدف ویتنام صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیاست. الان ما تیم قدرتمندی در جنوب شرق آسیا هستیم. قطعا رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سطح فنی سخت‌تری خواهد داشت.» پارک هانگ سئو که تیمش در گروه D جام ملت‌های آسیا با تیم‌های ملی ایران، عراق و یمن قرار دارد ادامه داد:« ترسم این است که ما در گروه D با حریفان بسیار قدرتمندی مواجه هستیم. برنامه آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ویتنام برای شرکت در جام ملت‌های آسیا 2019به‌طور کلی بد نبود. فقط تا اندازه‌ای نگران شرایط روحی و روانی بازیکنان جوان ویتنام هنگام بازی‌ برابر ایران و عراق هستم.»

   ملاقات سعد حریری با بازیکنان لبنان 
نخست‌وزیر لبنان قبل از شروع جام ملت‌های آسیا ضمن دیدار با بازیکنان این کشور به آنها روحیه داد. به گزارش اهداف سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان از آخرین تمرین تیم ملی فوتبال این کشور قبل از عزیمت به امارات برای حضور در جام ملت‌های آسیا دیدن و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. این دومین حضور لبنان در تاریخ جام ملت‌های آسیاست و بار نخست در سال ۲۰۰۰ این کشور به لطف میزبانی در جام ملت‌ها حاضر بود. لبنانی‌ها امیدوار هستند در دومین حضور در جام ملت‌ها نتیجه خوبی به‌دست بیاورند. تیم ملی فوتبال لبنان در جام ملت‌ها در گروه سختی قرار گرفته و با تیم‌های عربستان، کره‌شمالی و قطر همگروه است.

   اینوی به تیم ملی ژاپن دعوت شد
ژاپن به‌دلیل آسیب دیدگی دو بازیکنش، هافبک رئال بتیس را برای جام ملت‌های آسیا فراخواند. به گزارش موندو دپورتیوو، تیم ملی فوتبال ژاپن به‌صورت فوری خواستار تاکاشی اینوی شد تا در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ این تیم را همراهی کند. اینوی در نخستین فهرست ژاپن برای جام ملت‌ها نبود اما آسیب‌دیدگی شویا ناکاجیما و موریتا موجب شد او به تیم ملی بازگردد. اینوی ۳۰ ساله که قراردادش را تا سال ۲۰۲۱ با رئال بتیس تمدید کرده تنها در 8 بازی لالیگا به میدان رفته است. او در ۱۵ بازی کوپا دل ری و رقابت‌های اروپایی حضور داشته است. این بازیکن تاکنون برای بتیس گلزنی نکرده است و 2 ‌ماه در لالیگا در ترکیب اصلی جای نگرفت.
برنامه بازی‌های امروز:
   گروه A
تایلند هند 
17:00
   گروه B
استرالیا ..................................................................................... اردن
14:30
سوریه ..................................................................................فلسطین
19:30

این خبر را به اشتراک بگذارید