• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 8 دی 1397
کد مطلب : 42553
+
-

تیم منتخب نیم‌فصل؛ بدون ملی‌پوش

تیم منتخب نیم‌فصل؛ بدون ملی‌پوش

جمع‌بندی سایت مرجع متریکا نشان می‌دهد که 4بازیکن از پدیده و 3بازیکن از پرسپولیس در ترکیب 11نفره تیم منتخب نیم‌فصل قرار دارند. اما از قهرمان نیم‌فصل یعنی سپاهان فقط 2بازیکن به این تیم راه یافته‌اند؛ ضمن اینکه استقلال و ماشین‌سازی نیز هرکدام‌ یک نماینده در تیم منتخب نیم‌فصل دارند. در مجموع، 11بازیکن منتخب نیم‌فصل از 5تیم مختلف می‌آیند که 4تیم در جمع بالانشین‌ها قرار دارند اما ماشین‌سازی با وجود اینکه در انتهای جدول جا خوش کرده دروازه‌بانش را به تیم منتخب فرستاده است. در واقع ماشین‌سازی جای تراکتورسازی را در این تیم اشغال کرده که می‌توانست با آنتونی استوکس صاحب یک نماینده باشد، اما استوکس ایران را ترک کرد و لاجرم از تیم منتخب متریکا هم بیرون رفت. استوکس با 32/7امتیاز سومین بازیکن برتر دور رفت و دومین مهاجم برتر لیگ بعد از کی‌روش استنلی بوده، اما به‌دلیل ترک‌کردن لیگ ایران در ترکیب تیم منتخب نیم‌فصل قرار نگرفته و در ترکیب تیم دوم هم قرار نمی‌گیرد.
تیم دوم؛ منتخب استقلال و سپاهان: در جمع دروازه‌بان‌ها رقابت بسیار نزدیک و میلی‌متری بوده است. دخسوس در حالی با 01/7 امتیاز بهترین دروازه‌بان نیم‌فصل شد که 5دروازه‌بان دیگر هم امتیاز 90/6 به بالا داشتند. البته ایمان صادقی(00/7 )، رحمان احمدی(99/6) و رادوشوویچ(96/6)، آمار حضورشان در بازی‌ها کمتر از نصف 15هفته بود و به همین دلیل دروازه‌بان اصلی تیم‌شان محسوب نمی‌شوند. اما مهدی رحمتی با 94/6 امتیاز و حضور در 12بازی بهترین گزینه برای حضور در تیم دوم نیم‌فصل است. در خط دفاعی روزبه چشمی (استقلال)، سیاوش یزدانی (سپاهان)، جورج گولسیانی (نساجی) و احسان حاج‌صفی (تراکتورسازی)، 4مدافع بعدی هستند که بالاترین امتیازات را به‌دست آورده‌اند. 4بازیکن خط هافبک نیز می‌توانند فرشید اسماعیلی و فرشید باقری (استقلال)، مهدی کیانی (سپاهان) و رضا اسدی (سایپا) باشند. علی علیپور با 96/6 امتیاز و سجاد شهباززاده با 84/6 امتیاز هم مهاجمان تیم دوم نیم‌فصل هستند؛ به این ترتیب ترکیب تیم منتخب دوم برای نیم‌فصل اول لیگ با این 11نفر تشکیل می‌شود: مهدی رحمتی (استقلال)، روزبه چشمی (استقلال)، سیاوش یزدانی (سپاهان)، جورج گولسیانی (نساجی)، احسان حاج‌صفی (تراکتورسازی)، فرشید اسماعیلی (استقلال)، مهدی کیانی (سپاهان)، رضا اسدی (سایپا)، فرشید باقری (استقلال)، علی علیپور (پرسپولیس) و سجاد شهباززاده (سپاهان)؛ یعنی 4 استقلالی و 3سپاهانی به‌اضافه یک بازیکن از پرسپولیس، سایپا، نساجی و تراکتورسازی.

بهترین‌های غایب:بازیکنان دیگری هم هستند که براساس نمرات متریکا در جمع 22بازیکن برتر نیم‌فصل حضور دارند اما در ترکیب هیچ‌یک از دو تیم منتخب قرار نگرفته‌اند. این بازیکنان هم‌پست‌های بهتری داشته‌اند و به‌دلیل ترافیکی که در پست‌شان ایجاد شده راهی به تیم‌های منتخب پیدا نکرده‌اند. اشکان دژاگه (تراکتورسازی) با 08/7، محمد کریمی (سپاهان) با 06/7، وریا غفوری (استقلال) و محمدرضا حسینی (ذوب‌آهن) با 05/7، مهدی مهدی‌پور (تراکتورسازی) با 02/7، بشار رسن (پرسپولیس) و ساسان انصاری (سپاهان) با 01/7 امتیاز، بازیکنان حاضر در جمع 22بازیکن برتر نیم‌فصل اما غایب در تیم‌های منتخب دور رفت هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید