• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 6 دی 1397
کد مطلب : 42521
+
-

با مردم

   به چه مجوزی دکل‌های غول‌پیکر روی بام‌ها نصب است
 به چه دلیل شرکت مخابرات دستور نصب دکل‌های غول‌پیکر روی پشت‌بام‌ها و میدان‌ها را می‌دهد. هیچ جای دنیا شاهد آنتن‌های غول‌پیکر روی خانه‌ها نیستیم.
جلالی

   قرعه‌کشی‌های صوری بانک‌ها!
 برای قرعه‌کشی بانک‌ها کلی تبلیغات می‌کنند ولی اسامی جوایز را از شعب و رسانه‌ها اعلام نمی‌کنند . این قرعه‌کشی‌ها صوری و برای جلب مشتری است.
الهی از اهواز

@  دستفروش‌ها مجبورند
 مدیرعامل متروی تهران گفته بود از دستفروش‌ها خرید نکنید. اگر بیکاری و گرانی بیداد نکند هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد از صبح تا شب در مترو سرگردان باشد. دستفروشی به هر شکلش از روی ناچاری است.
پازوکی از تهران

    مردم 35متری کرمان را نجات دهید
 مردم واقع در طرح 35متری کرمان بعد  از40سال پیگیری به مرحله امضای نهایی شهردار رسیده‌اند تا بعد از 4دهه این منطقه از طرح خارج شود. از شهردار تهران تقاضا داریم مردم را عمری دعاگوی خود کند.
پالیزبان از 35متری کرمان

    راه زین‌آباد کبودرآهنگ نیازمند آسفالت
 آسفالت‌نشدن راه روستایی زین‌آباد در نزدیکی ناصرآباد از توابع استان همدان شهرستان کبودرآهنگ سال‌هاست مشکل‌ساز شده است. از 2سال قبل نیمی از جاده 8کیلومتری آسفالت و بقیه آن به حال خود رها شده و هر چه پیگیری می‌کنیم مدام امروز و فردا می‌کنند. با توجه به اینکه جاده مذکور تنها راه ارتباطی روستا و پرتردد است، از مسئولان تقاضای رسیدگی جدی داریم.
مهدوی از زین‌آباد

  خیابان جهان‌آرا نیازمند خط تاکسیرانی است
 خیابان جهان‌آرا به‌دلیل وجود چندین مدرسه و تراکم جمعیتی نیازمند خط تاکسیرانی به دیگر نقاط شهر است. لطفا شهرداری منطقه6 به این موضوع توجه کند.
مظفری

@  چرا کنار نمازخانه‌ها سرویس بهداشتی نیست
 اینکه در پارک‌ها یا مسیرهای بین‌راهی نمازخانه ساخته‌شده کاری پسندیده است به شرطی که کنار آن سرویس بهداشتی و وضوخانه باشد.
مومنی از رشت

  جایزه مسابقه نما به نما سرکاری بود!
 در تاریخ بیست‌وهفتم آذر 96 در مسابقه تلفنی «نما به نما» شبکه‌ آی‌فیلم شرکت کردم و برنده یک میلیون شدم، اما با گذشت بیش از یک سال جایزه‌ام را نپرداخته‌اند درحالی‌که من برای شرکت در این مسابقه حدود 600هزارتومان به شرکت مخابرات پرداخت و 2 گوشی تلفن مستعمل کردم! 
محمد مویدی

    داستان دستگاه‌های عملیات غیرنقدی بانک‌ها 
 دستگاه‌های عملیات بانکی غیرنقدی که اخیرا در کنار دستگاه‌های خودپرداز برخی شعب بانکی نصب شده‌اند در عین مفید‌بودن برای کم‌کردن حجم زیاد مراجعین و ازدحام آنها، بدون اطلاع‌رسانی قبلی برای هر بار کارت‌کشیدن و انجام یک‌بار عملیات غیرنقدی مبلغ ۲۵۰ریال از موجودی کارت همان بانک خودش کم می‌کند، حتی اگر درخواست موجودی کرده باشید. با محاسبه کارکرد روزانه این عملیات‌ها، رقمی هنگفت به نفع بانک مرجع کسب درآمد می‌شود. چرا بانک از کارت خودش هم باید پول کم کند؟
سلطانی از تهران

@  منطقه فرحزاد نیازمند توجه ویژه است
 منطقه فرحزاد با انبوه جمعیت در شمالی‌ترین نقطه تهران پر از کوچه‌های تنگ، گذرگاه‌های باریک، بافت فرسوده، زمین‌های خاکی، مملو از نخاله و زباله و محروم از امکانات شهری و رفاهی نظیر پارک، کتابخانه، بازار روز، فضای سبز، امکانات ورزشی و... است. از شهردار جدید تهران توقع توجه ویژه داریم.
حیدریان از فرحزاد

  از کی تابه‌حال 40سالگی سن پیری است؟
جوانی 40ساله و دارای مهارت فنی هستم که بعد از تعدیل نیرو توسط شرکتی که در آن مشغول به‌کار بودم به هر دری می‌زنم کاری نمی‌یابم و اغلب عنوان می‌کنند نیروی جوان نیازمندیم. یک نفر به من بگوید از کی تابه‌حال 40سالگی سن پیری محسوب می‌شود. تکلیف امثال من که در این شرایط بیکار می‌شوند چیست؟
 عبدی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید