• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 6 دی 1397
کد مطلب : 42517
+
-

طارمی، گوچی یا هر دو؟

پرسپولیس تا جمعه به قوچان‌نژاد فرصت داده است

برانکو با تمام شدن محرومیت سرخپوشان به‌دنبال این است که نیم‌فصل دوم را با قدرت آغاز کند. به همین دلیل یکی از پست‌هایی که سرمربی پرسپولیس به‌شدت به‌دنبال بازیکن است در خط حمله است. برانکو به همین دلیل از باشگاه خواسته است که از بین گوچی و طارمی یکی را جذب کنند. در روزهای گذشته با وجود اینکه گفته می‌شد شاید احتمال بازگشت طارمی به پرسپولیس زیاد باشد اما ناگهان خبر حضور گوچی در پرسپولیس به گوش رسید. مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکرات خوبی با این بازیکن انجام دادند و حالا منتظر پاسخ گوچی هستند.
در این شرایط اما حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که حتی درصورت حضور گوچی در ایران و پرسپولیس شاید باشگاه همچنان مذاکرات خود را با طارمی ادامه دهد. اگرچه پرسپولیس حتی با پیوستن گوچی به جز این بازیکن نفراتی مانند علیپور، منشا، ترابی و نعمتی را در اختیار دارد اما شنیده می‌شود که برانکو اعلام کرده بی‌میل نیست هم طارمی و هم گوچی را بتواند قرمز پوش کند.
   پرسپولیس فقط تا جمعه منتظر 
گوچی می‌ماند
رضا قوچان‌نژاد یکی از بازیکنانی است که برانکو ایوانکوویچ خواستار حضور او در پرسپولیس شده اما این بازیکن علاوه بر پرسپولیس از تراکتورسازی و یکی دو تیم خارجی هم پیشنهاداتی دارد. با این حال مسئولان پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با مدیر برنامه این بازیکن انجام داده‌اند اما هنوز چیزی درباره اینکه او به این تیم بپیوندد یا نه مشخص نیست. مسئولان پرسپولیس به قوچان‌نژاد تا روز جمعه فرصت داده‌اند که نظر نهایی‌اش را درباره پیوستن به این تیم اعلام کند تا درصورت روبه‌رو شدن با پاسخ منفی این بازیکن به سراغ گزینه‌های دیگر بروند.
   استقلال هم وارد دعوا شد
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به‌شدت به‌دنبال جذب قوچان‌نژاد است از طرفی مسئولان تراکتور هم به‌دنبال آوردن این بازیکن به تبریز هستند. اما حالا شنیده می‌شود که باشگاه رقیب تهرانی یعنی استقلال هم پیشنهاد رسمی خود را به مدیر‌برنامه گوچی اعلام کرده تا نبرد بزرگی بین این سه تیم برای جذب گوچی شکل بگیرد و باید دید در نهایت این بازیکن کدام تیم را انتخاب خواهد کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید