• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 6 دی 1397
کد مطلب : 42516
+
-

موش و گربه ‌بازی به سبک جپاروف

موش و گربه ‌بازی به سبک جپاروف

جپاروف همچنان آبی‌ها را در برزخ نگاه داشته است. هافبک باکیفیت ازبک که یکی از تأثیرگذار‌ترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته بود در ابتدای فصل جدید پس از مذاکره‌هایی طولانی در نهایت با استقلال به توافق نرسید و دست آبی‌ها را در پوست گردو گذاشت. استقلال فصل جدید را در غیاب ستون‌هایش شروع کرد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد نتوانست نتایج خوبی بگیرد. جپاروف هم در تیم جدیدش بیشتر نیمکت‌نشین بود و شرایط خوبی نداشت. همین مسئله باعث شد که آبی‌ها بار دیگر پروژه بازگشت او را فعال کنند. طی این مدت اخبار ضد‌ونقیضی درباره او مطرح شد؛ اینکه تا طلب 130هزار دلاری را نگیرد پای میز مذاکره نخواهد آمد و اینکه همچنان روی قرارداد 3ساله تأکید دارد.
حالا امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال طبق اخباری که منتشر شده برای مذاکره با سرور جپاروف و نهایی‌کردن حضور دوباره وی در این تیم به خارج از کشور رفته است. البته چندی پیش هم او برای مذاکره با یکی، دو بازیکن خارجی نیز راهی دوبی شده بود اما این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که سفرش کاملا شخصی بوده و ربطی به مذاکرات با بازیکنان نداشته است.
سایت چمپیونات ازبکستان اما روز گذشته خبر داد که باشگاه متالورگ بیک‌آباد با سرور جپاروف برای عقد قرارداد به توافق رسید. این تیم مهیای فصل جدید لیگ حرفه‌ای ازبکستان می‌شود و سرور جپاروف در فهرست خریدهای آنها قرار داشت .براساس گزارش رسانه ازبکستانی قرارداد باشگاه متالورگ بیک‌آباد و سرور جپاروف پس از آزمایش‌های پزشکی این بازیکن 
امضا می‌شود. 
البته دیروز این خبر هم در رسانه‌های ایرانی منتشر شد که یکی از خریداران باشگاه استقلال 30هزار دلار به مدیربرنامه‌های جپاروف به‌عنوان هدیه به هواداران استقلال پرداخت کرده تا این بازیکن متقاعد شود که به جمع آبی‌پوشان برگردد.
اخبار ضد‌و نقیض درخصوص آمدن جپاروف به استقلال همچنان ادامه دارد و این در حالی است که مسئولان باشگاه استقلال هنوز توضیح روشنی به رسانه‌ها در این خصوص نداده‌اند. یکی از اعضای کمیته فنی استقلال هم به همشهری ورزشی می‌گوید: «ما نمی‌دانیم لیست ورود و خروج شفر چیست و این مربی اصلا لیستی نداده است. در مورد بازگشت جپاروف هم هنوز چیزی مشخص نیست.»
با توجه به اینکه شفر تأکید کرده بعد از تست فنی با جپاروف قرارداد بسته شود و با توجه به اینکه همچنان بدهی او پرداخت نشده هنوز نمی‌شود از هیچ‌چیز مطمئن بود. روز گذشته از قول او در فضای مجازی گفته شد که دنبال بازارگرمی نیست و کاملا آماده است اما رفتارش در چند‌ماه اخیر چیزی جز این مسئله را به ذهن متبادر نمی‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید