• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
چهار شنبه 5 دی 1397
کد مطلب : 42373
+
-

کابوس شما ره 6

چند ساعت ‌پیش از اعلام لیست نهایی تیم‌ملی،سعید عزت‌اللهی در اینستاگرامش نوشت که شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داده است

کابوس شما ره 6

سعید عزت‌اللهی به‌دلیل مصدومیت شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داد. عزت‌اللهی پس از جام جهانی روسیه و در یکی از تمرینات تیم ملی دچار آسیب دیدگی شد تا هم از ترکیب ردینگ خارج شود و هم اردوهای تیم ملی را در آستانه آغاز جام ملت‌های آسیا از دست بدهد.
 ظاهرا امسال سال بدشانسی او بود. هافبک ملی‌پوش ایران نخستین بازی ما در جام جهانی را به‌خاطر محرومیت از دست داد و حالا کل تورنمنت جام ملت‌ها را هم به‌خاطر مصدومیت از دست داده است.
طی هفته‌های اخیر ابهامات زیادی درخصوص پای آسیب‌دیده عزت‌اللهی وجود داشت و آزمایشات متعددی انجام شد تا امکان حضور این بازیکن در جام ملت‌ها بررسی شود و در نهایت مشخص شد، عزت‌اللهی نمی‌تواند در این رقابت‌ها حضور داشته باشد و حالا کی‌روش مانند دیدار برابر مراکش باید چاره‌ای برای غیبت این بازیکن بیندیشد.
بی‌شک این خبر برای کی‌روش که در جام جهانی برنامه‌های خود را مطابق با این بازیکن طرح ریزی کرده بود و عزت‌اللهی هم پس از غیبت برابر مراکش در دو دیدار دیگر خوب عمل کرد، نمی‌تواند خوشایند باشد ولی سرمربی پرتغالی تیم ملی در پست هافبک تدافعی بازیکنانی نظیر امید ابراهیمی، علی کریمی و احمد نوراللهی را در اختیار دارد که حالا خط خوردن عزت‌اللهی از لیست نهایی تیم ملی می‌تواند زمینه ساز حضور یکی از بازیکنان نامبرده در جام ملت‌ها شود؛ بازیکنی که درصورت حضور عزت‌اللهی نمی‌توانست راهی امارات شود. مطابق برنامه قرار است لیست نهایی تیم ملی امروز اعلام شود و حالا تیم ملی نسبت به جام جهانی  بعد از خداحافظی گوچی یک تغییر دیگر را هم در ترکیب نهایی خود تجربه خواهد کرد.
بهبود پای آسیب دیده عزت‌اللهی به 4هفته زمان نیاز دارد و با توجه به اینکه رقابت‌های آسیایی برای ایران از 2هفته دیگر آغاز می‌شود، هافبک تدافعی تیم ملی فردا به باشگاهش ردینگ بازخواهد گشت تا مراحل درمانی خود را در انگلیس و زیرنظر کادر پزشکی باشگاه پیگیری کند.
عزت‌اللهی روز گذشته در پستی در اینستاگرامش نوشت: «متأسفانه به‌خاطر مصدومیت نمی‌تونم برای جبران مهربونیاتون و دلگرمی‌هایی که در طول این مدت که مصدوم بودم به من دادین، در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم. ولی از همین جا دست تک تک تون رو می‌بوسم و امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای تیم ملی و بازیکنان در مسابقه‌های آسیایی رخ بده...»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید