• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 3 دی 1397
کد مطلب : 42110
+
-

نیمکت تو را صدا می‌زند

با ورود خریدهای تازه، ترکیب پرسپولیس تغییر می‌کند، سؤال این است ؛ چه کسی روی نیمکت خواهد نشست؟

نیمکت تو را صدا می‌زند

پرسپولیس به هر سختی‌ای که بود توانست دوره محرومیت خود را پشت سر بگذارد و حالا می‌تواند بعد از مدت‌ها تیمی قدرتمند را آماده نیم‌فصل دوم و همچنین دور جدید لیگ قهرمانان کند. سرخپوشان بعد از محرومیت از 2پنجره نقل و انتقالات با موجودی خود وارد مسابقات شدند و جداشدن چند بازیکن مانند مهدی طارمی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و البته وحید امیری هم باعث شد که تیم برانکو عملا تنها با 12بازیکن در هر مسابقه بازی کند و روی نیمکت هم چند بازیکن جوان بنشینند؛ به همین دلیل برانکو پیش از ترک ایران فهرست بازیکنان خود را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داد تا مذاکرات با نفرات مورد نظر او آغاز شود. البته پرسپولیس در ابتدای فصل با بازیکنانی مانند سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و مهدی ترابی به توافق رسید و این بازیکنان از ابتدای نیم‌فصل دوم می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند. سرمربی سرخپوشان به‌دنبال یک دفاع چپ هم می‌گردد که از محمد نادری نام برده می‌شود. همچنین برانکو به باشگاه اعلام کرده که از بین طارمی یا گوچی یک نفر باید جذب شود.

با وجود این، در شرایطی که فعلا تمرینات پرسپولیس تعطیل خواهد بود و بعد از آن اردوی سرخپوشان آغاز می‌شود، از حالا دغدغه بین بازیکنان پرسپولیس درخصوص آینده خود شکل گرفته است. برخلاف نیم‌فصل اول سرخپوشان دیگر از کمبود بازیکن رنج نمی‌برند و باید دید سرمربی پرسپولیس که نشان داده به‌راحتی دست به ترکیب خود نمی‌زند کدام بازیکن را نیمکت‌نشین خواهد کرد.
   
بیرانوند اگر بماند فیکس است
تکلیف دروازه پرسپولیس هنوز مشخص نیست و سرمربی سرخپوشان منتظر تکلیف بیرانوند است. دروازه‌بان پرسپولیس که در ابتدای فصل قید لژیونر‌شدن را زد حالا تصمیم در مورد آینده خود را به بعد از جام ملت‌ها موکول کرده است. درصورتی که بیرانوند بخواهد در پرسپولیس بماند قطعا همچنان دروازه‌بان اول سرخپوشان خواهد بود.
 
  احتمال نیمکت‌نشینی شیری 
در خط دفاع، برانکو قطعا از شجاع و سیدجلال استفاده خواهد کرد اما در دفاع چپ با وجود خرید احتمالی پرسپولیس باید دید برانکو چه تصمیمی خواهد گرفت. اما در دفاع راست برانکو در شرایطی که مهدی شیری را برای این پست خریداری کرده ولی احتمال دارد با توجه به عملکرد خوب سیامک نعمتی این بازیکن همچنان در دفاع راست به میدان برود.
   
آقای پاس گل بیرون می‌رود؟
بزرگ‌ترین چالش برانکو در نیم‌فصل دوم در خط هافبک خواهد بود. سرمربی پرسپولیس در خط هافبک حالا نفراتی مانند کمال، نوراللهی، رسن، عالیشاه، نعمتی،  سروش و ترابی را در اختیار دارد و با وجود این، مشخص نیست چه نفراتی بیرون خواهند نشست. برانکو البته روی بازی رسن، نوراللهی، سروش و کمال وسواس زیادی دارد و شاید با بردن ترابی به خط حمله و نعمتی به دفاع راست این تنها عالیشاه باشد که بیرون از ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.
   
 آقای گل شاید روی نیمکت!
در خط حمله برای نیم‌فصل دوم با اضافه شدن ترابی و شریفی و احتمالا طارمی یا گوچی در کنار علی‌پور و منشا، برانکو کار بسیار مشکلی برای انتخاب نفر خواهد داشت. اگر برانکو در خط هافبک از ترابی استفاده نکند این بازیکن در خط حمله بازی خواهد کرد و در کنار ترابی درصورت آمدن گوچی یا طارمی احتمالا یکی از این دو نفر قرار خواهد گرفت و به این ترتیب شاید حتی آقای گل فصل گذشته پرسپولیس روی نیمکت برود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید