• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 2 دی 1397
کد مطلب : 41934
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

    تشکر از شهردار

 می‌خواهم از شهردار تشکر کنم. حرکت‌هایی که در این مدت از شهردار دیده‌ایم هر چند نمادین هستند اما انجامشان در خور توجه است و موجب فرهنگسازی‌ می‌شود؛ به‌خصوص دوچرخه‌سواری شهردار حرکت بسیار خوبی بود که امیدواریم این روند بین دیگر مسئولان هم ادامه یابد.
یک شهروند

  نابسامانی ترافیک در خیابان مجد شرقی

 برداشتن بلوک‌های وسط خیابان مجد شرقی در سعادت‌آباد باعث نابسامانی در ترافیک این محدوده شده است. از مسئولان طرح ترافیک منطقه 2 تقاضا داریم که نسبت به نصب بلوک در وسط خیابان مجد شرقی اقدام کنند.
ظهوری

   هنوز هم خبری از سبد حمایتی دولت نیست

 با وجود اطلاع‌رسانی از صدا و سیما و روزنامه‌های مختلف مبنی بر پرداخت سبد حمایتی دولت طی 2هفته، هیچ خبری از این سبد حمایتی نشده است و از آن خبر نیز حدود 25روز می‌گذرد. به‌نظر می‌رسد مسئولان قصد دارند این سبد حمایتی را تا سالگرد پیروزی انقلاب یا عید نوروز معطل کنند و درنهایت به جای همه یک سبد 200یا 300هزار تومانی بدهند!
بازنشسته تامین اجتماعی از تبریز

   سؤال از سازمان ترافیک

 چرا دوربین‌های طرح ترافیک در تمام ساعات روز روشن است، مگر نه اینکه طرح ترافیک در یک ساعتی به پایان می‌رسد؟چرا با روشن نگه داشتن دوربین‌ها استرس‌ را در مردم تشدید می‌کنید؟
قره گوزلو از تهران

  زدند چشمش را هم کور کردند!

 چندی قبل از شهرداری منطقه 14درخواست کردیم که سرویس بهداشتی کانتینری میدان 13آبان تعمیر شود تا قابلیت استفاده یابد. چندی بعد تعمیر که نشد هیچ به‌کل جمع‌آوری و جای آن سنگفرش شد.
یک شهروند

بازنشسته‌ها تامین شوند، روستاها پر می‌شود

 اگر بازنشسته‌ها را تامین کنند و شغل‌های دوم و آزاد برای آنها به‌طور کلی ممنوع شود، برگشت به روستاها اتفاق می‌افتد و بازنشسته‌ها به شهر‌های خودشان برمی‌گردند.
عدیلی از قرچک

  قسمت جلوی همه اتوبوس‌ها را به خانم‌ها اختصاص دهند

اگر قسمت جلوی اتوبوس‌ها به خانم‌ها اختصاص یابد خیلی بهتر است. در برخی خطوط مثل بی‌آرتی که کرایه دادن به راننده هم مطرح نیست این کار انجام شده است، اما در سایر خطوط خانم‌ها در عقب اتوبوس می‌نشینند و برای دادن کرایه و پیاده شدن مجبورند از قسمت آقایان عبور کنند.
اکبرشاهی از منیریه

  گنه کرد در بلخ آهنگری...

 چندی قبل 85میلیون ریال از حساب من برداشت شد، بعد از گرفتن پرینت حساب مشخص شد که کارگری شکایتی داشته که مربوط به سال 54بوده است. در آن زمان مالک کارگاه من نبوده‌ام اما چون شماره بیمه کارگاه همان شماره قبلی است، پول مورد اشاره این کارگر را از من کسر کرده‌اند، درحالی‌که خود من یک بازنشسته هستم. بدون نامه و اطلاع‌رسانی و ناگهانی 85میلیون ریال از حساب کسی کم کنند به‌خاطر کار نکرده؟! این براساس کدام قانون است؟
 مقیمی از تهران

  اگر به جوانان اعتماد کنند، خودکفا می‌شویم

 اگر مسئولان با توجه به نیاز کشور به قطعات، اسامی ابزار تحریمی و وارداتی را در سایتی اعلام کنند و به افرادی که می‌توانند در تولید آن مشارکت کنند، کار بسپارند هم بیکاری ریشه‌کن می‌شود هم خودکفا خواهیم شد.
بهمن مهدی‌نژاد از ماهدشت کرج

  جاماندگان یارانه چه کنند؟

 آیا مسئولان قصد ندارند برای جاماندگان از یارانه یا آنهایی که به ناحق حذف شده‌اند فکری بکنند؟
الیاس از گرگان

  سبدکالای دولت باعث شرمندگی فرهنگیان است

 چرا باید وضعیت به‌گونه‌ای باشد که معلمان به‌عنوان سرنوشت‌سازترین اقشار جامعه همپای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سبد حمایتی بگیرند؟ جز این است که حق فرهنگیان هیچ وقت ادا نمی‌شود و به‌جای تکریم اینگونه حق و حقوق ما را درست بدهند.
بهروزی

  دانش‌آموزان عشایر؛ نیازمند خدمات پزشکی

 دانش‌آموزان مدرسه عشایری دوره اول شهید مدنی لرستان به‌شدت نیازمند خدمات پزشکی هستند. 7نفر از دانش‌آموزان به‌دلیل آنفلوآنزای شدید توان آمدن به مدرسه را ندارند. تا شهر هم 20ساعت راه است و امداد هوایی هم قبول نمی‌کند که برای آنفلوآنزا به منطقه بیاید. کسی به داد ما برسد.
آموزگار عشایری از لرستان

  داروخانه بیمارستان البرز استامینوفن هم ندارد

 در بیمارستان البرز کرج وقتی دکتر خود بیمارستان دارویی می‌نویسد داروخانه از 4قلم، 3قلم آن را ندارد. یک نفر بگوید وقتی این همه پول بیمه از ما کم می‌شود آیا قرص سرماخوردگی بزرگسالان، استامینوفن و شربت ضد‌سرفه را باید آزاد بخریم؟ از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
رحیمی از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید