• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 1 دی 1397
کد مطلب : 41734
+
-

شهر فرنگ

لندن؛ به‌دنبال شکوفایی 

صادق‌خان، شهردار لندن در صفحه توییتر خود با انتشار 4عکس نوشت: طرح جدید شناسایی جاذبه‌های لندن آغاز شده است. در این طرح ما به‌دنبال شکوفایی شهر هستیم. لندن در ذهن هر یک از شما یک معنای خاص دارد. با همان واژه ما را در طرح «لندن باز» همراهی کنید.

شهری با سهم عادلانه

اریک گارستی، شهردار لس‌آنجلس در صفحه شخصی خود درباره جمله لس‌آنجلس یک شهر نوآورانه، منصفانه و موفق است؛ جایی که هر‌کس یک سهم عادلانه دارد و همه در داشتن این سهم برابر هستند نوشت:«ما این جمله را برای همه مردم شهر به همه کدهای پستی از طبقه متوسط تا قوی فرستاده‌ایم تا همه بدانند برای گرفتن امتیاز از حکومت محلی، همه فرصت برابر دارند، بدون درنظر گرفتن جایگاه. با این ایده ما 200هزار شغل جدید ایجاد کردیم.»


هدیه‌ای برای کارتن‌خواب‌ها

اندی بورهام، شهرداری منچستر در توییتر خود با انتشار عکسی نوشت: «این یک داستان دوست‌داشتنی، گرم و احساسی است که نشان می‌دهد روح سرزندگی و حسن‌نیت چه اندازه زنده و خوب است. از لطف بزرگ آقای رز به‌خاطر‌ دادن هدایای کریسمسی به کارتن‌خواب‌ها و شرکت در کمپین #BedEveryNight تشکر فراوان دارم.»​​​​​​​


کمک به بیکاران​​​​​​​

​​​​​​​

موریل باوزر، شهردار واشنگتن در توییتر خود نوشت: 4سال پیش، ما با همکاری دولت و اهالی واشنگتن کار را در طرح #FairShot شروع کردیم. حالا 4سال دیگر فرصت داریم. بیایید بزرگ فکر کنیم و برای شهرمان ارزش‌ها را بیاوریم. در این طرح شهروندان به بیکاران برای یافتن کار مناسب کمک می‌کنند تا شهر واشنگتن از بیکاران و مشکلات اجتماعی نظیر دزدی عاری شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :