• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 1 دی 1397
کد مطلب : 41704
+
-

استوکس خیلی دور، خیلی نزدیک

استوکس خیلی دور، خیلی نزدیک

آقای گل تیم تراکتورسازی در نیم‌فصل، مرزهای جنجال را جابه‌جا کرد. آنتونی استوکس بعد از درخشش در ترکیب قرمزهای تبریز توجهات را به‌خودش جلب کرد اما درست در آستانه مهم‌ترین بازی این تیم در نیم فصل اول رفت و اعلام کرد که قصد بازگشت ندارد. بهانه او برخی مشکلات شخصی عنوان شده بود و البته در همین حین خبرهایی درباره شکایت باشگاه قبلی‌اش مطرح شد. درحالی‌که حتی خبر مذاکرات چند تیم داخلی با او هم شنیده می‌شد ناگهان یک حاشیه بزرگ‌تر از او در فضای مجازی دست‌به‌دست شد. انتشار یک فیلم خصوصی از او در شبکه‌های اجتماعی حیرت‌انگیز بود. انتشار فیلمی که ظاهرا مربوط به چند سال پیش است اما مشخص نیست که چرا حالا دوباره دست‌به‌دست شده است. با انتشار این فیلم به‌نظر می‌رسید که پرونده حضور دوباره او در ایران برای همیشه بسته خواهد شد اما در اتفاقی عجیب‌تر خبر رسید که او در آستانه بازگشت به تبریز است. در این مدت گفت‌وگویی از او منتشر نشده و مشخص نیست که دلیل ترک ناگهانی ایران چه بوده و حالا چطور بعد از حاشیه جدید دوباره بحث بازگشتش مطرح شده است.
علیرضا اسدی مدیرعامل تراکتور این خبر را تأیید کرد. عکسی هم از دیدار مهاجم بریتانیایی تراکتور و تقوی منتشر شده است. 
علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به انتشار ویدئویی از این بازیکن گفت: «استوکس حدفاصل سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ عضو تیم فوتبال ساندرلند انگلیس بوده است، در بین این سال‌ها یعنی چیزی حدود ۱۰ سال پیش انتشار ویدئوی خصوصی‌ با همسرش وی را دچار مشکل می‌کند و این اتفاق باعث می‌شود که پرونده‌ای در دادگاه تشکیل شده و در پایان، دادگاه رأی به تبرئه استوکس می‌دهد و قرار مجرمیت برای متخلفین منتشر‌کننده تصاویر صادر می‌کند.»
 برای ارکان مدیریتی باشگاه و بنده جای سؤال دارد، چرا باید این ویدئو بعداز حدود ۱۰سال و درست در زمانی که قرار بود جلسه‌ای با استوکس برگزار شود تا مقدمات لازم برای بازگشت وی به جمع پرشورها فراهم شود، این ویدئو در فضای مجازی منتشر می‌شود.»
با این همه کاملا مشخص است که بازگشت و حضور مجدد یاغی انگلیسی به همین سادگی‌ها نیست. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که به‌خاطر خالکوبی‌های معمولی بازیکنان را تحت فشار می‌گذارد و آنها را مجبور به پوشیدن لباس‌های آستین بلند در گرمای تابستان می‌کند، احتمالا از حواشی این بازیکن به‌راحتی عبور نخواهد کرد و تبریزی‌ها کار سختی برای عبور او از فیلترهای انضباطی فوتبال ما خواهند داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید