• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 27 آذر 1397
کد مطلب : 41317
+
-

سرقت عابربانک سالمندان جلوی خودپرداز

کمک به افراد سالخورده ترفندی بود که مردی شیاد از آن برای دستبرد به‌حساب‌های آنها استفاده می‌کرد. هرچند این مرد با این شگرد توانست حساب 30نفر از سالمندان را خالی کند اما سرانجام دستگیر شد.

به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت از افراد سالخورده در جلوی خودپرداز چند بانک در استان فارس، مأموران پلیس آگاهی تحقیقات ویژه‌ای را در این‌باره آغاز کردند. در تحقیقات مقدماتی معلوم شد فردی به بهانه کمک کردن در انجام عملیات بانکی به مالباختگان نزدیک شده و بعد از جلب اعتمادشان در یک لحظه کارت عابر بانک آنها را سرقت کرده و حساب بانکی‌شان را خالی می‌کند. چند روز از آغاز تحقیقات می‌گذشت که مأموران موفق شدند متهم را در شرایطی که قصد داشت کارت عابربانک سالمند دیگری را سرقت کند دستگیر کنند.

 مأموران در بازرسی متهم تعدادی کارت عابر بانک سرقتی کشف کردند و متهم در بازجویی‌ها به 30فقره سرقت عابر بانک اقرار کرد. سردار احمد علی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام این خبر به ایرنا گفت: هنگام مراجعه به دستگاه خودپرداز مراقب اطراف خود باشید و اعتماد بی‌مورد به افراد غریبه برای انجام عملیات‌های بانکی، زمینه اصلی وقوع بسیاری از جرایم مرتبط با سرقت و کلاهبرداری را ایجاد می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید