• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 26 آذر 1397
کد مطلب : 41254
+
-

کی‌روش دوست دارد همیشه صحبت کند!

کی‌روش دوست دارد همیشه صحبت کند!

 حمیدرضا علیپور

پرسپولیس جمعه گذشته در آخرین بازی خود در نیم‌فصل اول لیگ به مصاف پارس‌ جم رفت و توانست درنهایت با نتیجه 3بر یک حریف خود را شکست دهد. سرخپوشان در حالی به مصاف پارس رفتند که پس از بازی با سپاهان هجمه زیادی علیه این تیم درخصوص داوری به راه افتاد و این اتفاق در بازی استقلال و مصاحبه پایان بازی بازیکنان این تیم علیه پرسپولیس به اوج خودش رسید. به همین دلیل با شجاع خلیل‌زاده یکی از ستاره‌های سرخ‌ها در فصل گذشته گفت‌وگو کردیم. مدافع سرخپوشان که سال بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته است، درخصوص حواشی هفته‌های اخیر، دعوت نشدن به تیم ملی و تصمیم‌های کی‌روش، با همشهری گفت‌وگو کرد و حرف‌های جالبی هم زد.
   فصل را با یک پیروزی شیرین به پایان رساندید.
 واقعا باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که در طول نیم‌فصل با وجود وضعیت تیم با تمام وجود از ما حمایت کردند. خدا را شکر بازی‌ آخر نیم‌فصل را هم توانستیم با یک نتیجه خوب پشت سر بگذاریم و با قدرت به سراغ نیم‌فصل دوم برویم.
  حالا دیگر پرسپولیس می‌تواند در نیم‌فصل دوم، بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.
بله درست است. در نیم‌فصل دوم نیز با اضافه شدن بازیکنان جدیدمان شرایط بهتری خواهیم داشت و قطعا آنها به تیم کمک خواهند کرد. البته ما هنوز هم به نفرات دیگری نیاز داریم که قطعا سرمربی تیم، بازیکنانی که بتوانند به تیم کمک کنند را جذب خواهد کرد.
  بعضی بازیکنان تیم به شوخی می‌گفتند که در برابر پارس هم با 3پنالتی پیروز شدید.
بله، ما در برابر پارس با 3پنالتی به پیروزی رسیدیم! یک پنالتی را علیپور زد، یکی را منشا و یکی را هم عالیشاه گل کرد. ما همیشه با پنالتی و داوری می‌بریم.
  این روزها هجمه زیادی علیه پرسپولیس شکل گرفته است.
همانطور که بعد از بازی هم درباره این موضوع صحبت کردم، بهتر است تیم‌های دیگر سرشان به‌کار خودشان باشد. برای من خیلی جالب است که همه تا دیروز با هم دشمن بودند، اما الان شده‌اند داداشی! باشد شما همه یک طرف ما هم یک طرف. به‌نظر من بهتر است همه با هم رفیق باشیم، با فحاشی این چیزها حل نمی‌شود.
  اما استقلالی‌ها به‌شدت اعتقاد دارند که داوری به ضرر آنهاست.
من به آنها می‌گویم که با فوتبال خودتان بیایید و دل هوادارانتان را شاد کنید. من هم می‌توانم بیایم بگویم که اگر به‌خاطر داوری نبود الان باید با 10امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم تا هواداران برای ما کف بزنند! به‌نظرم با فوتبالتان صحبت کنید تا هوادارنتان لذت ببرند.
  قبل از بازی پرسپولیس، سرمربی تیم ملی دوباره علیه برانکو موضع گرفت و البته از مربیان معترض لیگ هم حمایت کرد.
این آقا عادت دارد قبل از هر بازی پرسپولیس در مورد تیم ما صحبت کند و کلا عادت دارد که علیه برانکو صحبت کند. به‌نظرم کی‌روش دوست دارد همیشه حرف بزند و فکر کنم بنده خدا می‌خواهد همیشه توی چشم باشد.
   فهرست نهایی تیم ملی هم اعلام شد و درنهایت با وجود عملکرد خیلی خوب شما در این فصل به تیم ملی دعوت نشدید.
من نمی‌خواستم در مورد تیم ملی صحبت کنم، اما بحث من می‌دانید چیست؟ بحث من این است که حق را به حق‌دار بدهند. من نمی‌گویم که من باید دعوت شوم یا فلان بازیکن باید دعوت شود، اما هر کس که حقش است را دعوت کند. من خودم را نمی‌گویم، خیلی از بازیکنان تیم‌های دیگر هستند که حقشان است به تیم ملی دعوت شوند ولی کی‌روش سلیقه‌ای 
عمل می‌کند.
  به‌نظرتان کی‌روش با بازیکنانی مانند شما لج کرده است؟
 به‌نظر من بحث لج‌کردن نیست، اما بهتر است آدم نان بازوی خودش را بخورد، نه نان لب و دهانش را.

این خبر را به اشتراک بگذارید