• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 24 آذر 1397
کد مطلب : 40817
+
-

سرخپوشان قهرمان می‌شوند؟

هفدهمین هفته مسابقات لیگ برتر امروز برگزار می‌شود و گل‌گهر، سرخپوشان و مس کرمان 3تیم بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل به مصاف حریفان خود می‌روند.
با توجه به حذف 2تیم در ابتدای فصل، با برگزاری این هفته از مسابقات، کلیه تیم‌ها 15بازی نیم‌فصل اول خود را برگزار خواهند کرد. تنها 2تیم شاهین شهرداری بوشهر و مس رفسنجان که پانزدهمین بازی خود را انجام داده‌بودند، این هفته استراحت خواهند داشت.
پیش از آغاز بازی‌های نیم‌فصل دوم نیز قرعه‌کشی مجددی انجام می‌شود تا تیم‌ها بدون استراحت بازی‌های خود را در زمان مقرر برگزار کنند.
با این شرایط تیم سرخپوشان بخت اول قهرمانی نیم‌فصل اول، امروز میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. هرچند شاگردان کاظمی بخت اول قهرمانی در نیم‌فصل هستند اما درصورتی که بازی امروز خود را واگذار کنند و یا با تساوی به پایان برسانند، احتمال صدرنشینی گل‌گهر را افزایش خواهند داد.
از سوی دیگر گل‌گهر نیز بازی دشواری در کرمان دارد. شاگردان بگوویچ میزبان اکسین البرز هستند که با حضور نصرتی دگرگون شده و امیدوار است تا در ادامه مسابقات در رده بهتری از پنجم قرار گیرد.
امروز مس کرمان نیز مهمان بادران تهران است. این تیم 27امتیازی که تجربه صدرنشینی دارد، امیدوار است در بازی‌های برگشت بتواند بار دیگر این جایگاه را کسب کند. امروز بازی تیم کرمانی در تهران شاید روی کاغذ ساده باشد چراکه بادران در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده اما مهدی پاشازاده همراه این تیم قصد دارد بار دیگر تجربه‌ خود در لیگ یک را به رخ حریفان بکشد. بنابراین مس امروز با احتیاط زیاد به میدان می‌رود تا در ابتدا یک امتیاز خارج خانه را حفظ کند و در صورت امکان با 3امتیاز به کرمان برگردد. 
 برنامه کامل بازی‌ها: 

  شنبه 24آذر 
گل‌گهرسیرجان- اکسین البرز
بادران تهران- مس کرمان    
سرخپوشان پاکدشت- آلومینیوم اراک    
شهرداری تبریز- قشقایی شیراز
فجرسپاسی- شهرداری ماهشهر    
ملوان- نود ارومیه
14:00
کارون اروند- خونه‌به‌خونه    
14:30

این خبر را به اشتراک بگذارید