• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 18 آذر 1397
کد مطلب : 40178
+
-

حمله به سخنرانی پزشکیان در تبریز

مسعود پزشکیان که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار وحدت این مرکز دانشگاهی حاضر شده بود، حین سخنرانی با اعتراض تعدادی از دانشجویان که در وسط سالن تجمع کرده بودند، روبه‌رو شد.

به گزارش ایرنا، پزشکیان پس از واگذاری تریبون سخنرانی به دانشجویان معترض که تعدادشان به کمتر از 50نفر می‌رسید و کوتاه نیامدن آنان از اقدامات جنجالی‌شان، سخنرانی خود را ناتمام رها کرد.

وی با بیان اینکه وقتی به قدرت می‌رسیم به جای اینکه براساس عدالت رفتار کنیم، جناح خودمان را بالا می‌کشیم، افزود: حتی قومیت‌ها و مذاهب دیگر نیز جز عدالت حرفی ندارند و باید عدالت را پیاده کنیم که هنوز اجرا نکرده‌ایم.

پزشکیان خطاب به دانشجویان معترض گفت: من نگاه خودم را گفتم و شما هم اعتراضی دارید بیایید نقد کنید؛ متأسفانه جوی در دانشگاه ایجاد کرده‌اید که نمی‌شود حرف از کرسی آزاداندیشی زد.

وی با بیان اینکه با فحش دادن و فریاد کشیدن به جایی نمی‌رسیم، افزود: منطقی که فریاد می‌زند منطق نیست، من آماده شنیدن نقدها هستم، بگویید تا بشنوم.
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر کسی ادعای مردمی‌بودن دارد، بنده هستم؛ همه دوستانم آمریکا هستند و من اینجا مانده‌ام. پزشکیان ادامه داد: بعد از 40 سال طبابت نه سهامی دارم و نه پولی از کسی گرفته‌ام. بنده متهمم که با پزشکان مشکل دارم چون هنوز هم معتقدم نباید این همه پول به آنها داد.

وی خطاب به دانشجویان معترض گفت: اگر مرد هستید وقتی در جای من قرار گرفتید، جوری زندگی کنید که من زندگی کرده‌ام.

پزشکیان ادامه داد: من به‌عنوان نایب‌رئیس مجلس از پاویون فرودگاه رفت‌وآمد نمی‌کنم و از همان جایی می‌روم که مردم عادی عبور می‌کنند.

پزشکیان با انتقاد از تهمت‌زنندگان، اظهار داشت: اگر منطق دارید، با منطق صحبت کنید؛ درحالی تهمت و افترا می‌زنید که زندگی من شفاف است و برخلاف مدعیان حامی شما، از هیچ امتیازی استفاده نکرده‌ام.

این خبر را به اشتراک بگذارید