• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 15 آذر 1397
کد مطلب : 39957
+
-

سهرابیان: پادووانی را روی ویلچر می‌بینم زجر می‌کشم

سهرابیان: پادووانی را روی ویلچر می‌بینم زجر می‌کشم

محمد زارعی 

 آرمین سهرابیان -مدافع ملی‌پوش تیم استقلال تهران- در جریان تمرین 2هفته پیش آبی‌پوشان به‌خاطر لغزنده‌بودن زمین تعادل خود را ازدست می‌دهد و انگشتان دست راست او دچار شکستگی می‌شود. به‌گفته پزشکان دست او باید تا 4هفته در آتل باشد. سهرابیان این مصدومیت را بسیار بد موقع می‌داند و این‌روزها بسیار کلافه به‌نظر می‌رسد. گفت‌وگوی مدافع جوان استقلال با همشهری را بخوانید.
   چه شد که این مصدومیت برایت پیش آمد؟
داشتم تمرین می‌کردم سُر خوردم و به‌جای مچ، روی انگشت‌های دستم فرود آمدم. معمولا در اینگونه حوادث فردی که تعادل خود را از دست می‌دهد روی مچ خودش فرود می‌آید، اما من روی انگشت‌های دستم پایین آمدم و انگشتانم برگشت.
   مداوای دست‌ات چقدر طول خواهد کشید؟
بعداز این اتفاق بلافاصله به همراه دکتر ستوده به بیمارستان رفتیم و عکس گرفتیم که مشخص شد شکستگی اتفاق افتاده و تشخیص دادند دستم 4هفته باید در آتل‌ باشد.
   ظاهرا در روزهای گذشته به‌صورت اختصاصی تمرین می‌کنی.
تمرین در حدی است که بتوانم انجام ‌دهم؛ نرم دویدن و یک‌سری تمرینات سبک دیگر زیرنظر فیلیپ مربی بدنساز و همچنین پزشکان. این مصدومیت خیلی
 بد موقع بود. واقعا پوکیدم! روحیه‌ام زیر صفر است. البته امروز هم دوباره از دستم عکس می‌گیرم تا ببینم روند بهبودی چگونه پیش می‌رود.
   به خاطر احتمال خط خوردن از تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا این قدر ناراحت هستی؟
بله، هم به‌خاطر تیم ملی و هم به‌خاطر شرایط باشگاه.
   خب، تو جوان هستی و هنوز فرصت برای درخشش زیاد داری.
بله، صددرصد! من همین الان هم تمرینات ویژه‌ای انجام می‌دهم تا از آمادگی دور نشوم. دکترها گفته‌اند دستم یک‌ماه باید در آتل باشد ولی من زودتر آن را باز می‌کنم!
   کارلوس کی‌روش معتقد است یکی از بهترین دفاع وسط‌های ایران خواهی شد، قبول داری این نظر سرمربی تیم ملی، وظیفه‌ات را سنگین‌تر می‌کند؟
بله، انتظارات از من بیشتر می‌شود. در عین حال، اینکه مربی بزرگی مانند کی‌روش نیم نگاهی هم به من دارد، برایم بسیار ارزشمند است.
   نظرت در مورد عملکرد خط دفاعی استقلال در این 2بازی که نبودی چیست؟
در این 2بازی که من نبودم تیم توانسته روند خوبی داشته باشد. کلین شیت هم کردیم. البته مهم نیست چه‌کسی بازی کند؛ مهم این است که تیم گل نخورد.
   استقلال در لیگ شانس قهرمانی دارد؟
تیم ما الان پنجم است اما 2بازی است که خوب راه افتاده‌ایم و این شانس را داریم که به جمع صدرنشین‌ها اضافه شویم و نام خود را به‌عنوان یک تیم مدعی مطرح کنیم. البته در لیگ امسال تیم‌های مدعی قهرمانی زیاد است. پدیده، تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس تیم‌های خوبی را بسته‌اند. امیدوارم در این رقابت فشرده ما بتوانیم عنوان قهرمانی را به‌دست بیاوریم.
   پرسپولیسی‌ها هم بعد از حضورشان در فینال آسیا این روزها به‌شدت برای استقلالی‌ها کری می‌خوانند؛ به‌خصوص که استقلال از این جام و رقابت‌های حذفی کنار رفته.
خب، حضور در فینال آسیا مبارک‌شان باشد(باخنده)، اما هروقت قهرمان آسیا شدند بیایند صحبت کنیم.
   پادووانی سال گذشته به‌خاطر برخورد با تو دچار مصدومیت شدید شد و هفته قبل به کشورش برزیل برگشت. او در فرودگاه برای تو آرزوی سلامتی کرد و امیدوار بود دوباره به تیم ملی دعوت شوی.
همه می‌دانند پادووانی پسر بااخلاق و خوش‌قلبی است. ان‌شاءالله خیلی زود سلامتی‌اش را به‌دست بیاورد. من خودم خیلی ناراحت هستم. پیگیر وضعیتش هم هستم و همیشه جلو چشمانم است. این مصدومیت او که با برخورد بین ما به‌وجود آمد خیلی روی من هم تأثیر گذاشته است. خودم وقتی پادووانی را روی ویلچر می‌بینم زجر می‌کشم. امیدوارم زودتر سر پا شود. واقعا از ته دلم برایش آرزوی سلامتی می‌کنم.
   نظرت در مورد جام ملت‌ها که نزدیک به یک‌ماه دیگر شروع می‌شود چیست؟ می‌توانیم قهرمان شویم؟
ان‌شاء‌الله تیم ملی در این جام ملت‌ها، عنوان قهرمانی را به‌دست می‌آورد. تیم ملی بازی‌های خیلی خوبی را در جام‌جهانی به نمایش گذاشت. کی‌روش هم مربی کار‌بلدی است. بازیکنان خوب و با تجربه‌ای هم داریم. بسیاری از آنها لژیونر هستند؛ چرا نتوانیم قهرمان شویم؟! من هم واقعا آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم، حالا چه عضو تیم ملی باشم یا نباشم.
   کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی جام ملت‌ها می‌دانی؟
ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا رقیبان اصلی ما هستند؛ البته عربستان هم تیم خوبی دارد. من یک بازی دوستانه آنها مقابل بولیوی را از نزدیک دیدم 2بر2 شد. البته همه بازی‌ها سخت هستند و ما ان‌شاءالله همه بازی‌ها را می‌بریم و فینالیست و قهرمان می‌شویم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید