• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 13 آذر 1397
کد مطلب : 39713
+
-

جاسوس‌بازی

در یکی از آخرین تمرینات پرسپولیس، پیش از بازی امروز با ذوب‌آهن، یک خبرنگار مشغول فیلمبرداری از عملکرد بازیکنان پرسپولیس بود که این مسئله خشم برانکو را به‌دنبال داشت. مرد کروات معمولا 2تمرین آخر قبل از بازی را پشت درهای بسته برگزار می‌کند، اما این بار از دست مسئولان تیم در رفت و هواداران و خبرنگاران را سر تمرین راه دادند. با وجود این، اقدام یکی از همین حاضران برای فیلمبرداری از تمرینات، برانکو را خشمگین کرد تا او عذر تمام تماشاگران را بخواهد. پس از این اتفاق، برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری مدعی شدند فیلمبردار مزبور از اطرافیان علیرضا منصوریان بوده و قصد داشته رازهای تاکتیکی پرسپولیس را نزد سرمربی ذوب‌آهن افشا کند. این در حالی است که سرخپوشان با توجه به کمبود شدید بازیکن، اصلا نمی‌توانند پلن‌های متعددی داشته باشند و حدس‌زدن ترکیب و سیستم آنها کار سختی نیست. امروز انتظار می‌رود پرسپولیس با همان ترکیب بازی با ماشین‌سازی به میدان برود و تنها ممکن است بازیکنی مثل حسین‌پور جای طاهرخانی را بگیرد.
   وقتی منصوریان هلی‌شات هوا کرد
البته علیرضا منصوریان پیش از این یک بار دیگر هم متهم به جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات شده بود. موضوع به شهریور سال گذشته برمی‌گردد. در آن زمان منصوریان سرمربی استقلال بود و تمرینات آبی‌ها در زمین شماره 2 آزادی برگزار می‌شد. همزمان تیم ملی بزرگسالان هم در زمین اصلی آزادی مشغول تمرین بود که ناگهان کارلوس کی‌روش متوجه حضور یک هلی‌شات بالای سر بازیکنان تیمش شد. این موضوع کی‌روش را به‌شدت عصبانی کرد، طوری که او از مسئولان حراست خواست بلافاصله موضوع را پیگیری کنند. بررسی موضوع نشان داد دوربین هلی‌شات متعلق به استقلالی‌ها و علیرضا منصوریان است. کار داشت بالا می‌گرفت که اطرافیان وسط آمدند و کارلوس را آرام کردند. منصوریان همیشه در سبک بازی دنباله‌روی کی‌روش نامیده می‌شد و او انگار برای تکمیل اطلاعاتش، به فکر جاسوسی از تمرین تیم ملی هم افتاده بود!
   خود برانکو هم متهم شده
این مسئله همیشه کم‌وبیش در فوتبال ایران وجود داشته است. همین امسال خود برانکو هم در یک نوبت به جاسوسی متهم شد. موضوع به آخرین تمرین نساجی قائمشهر پیش از بازی با پرسپولیس مربوط می‌شود. در آن زمان یکی از مسئولان تیم شمالی مدعی شد فردی مشکوک در خودرویی که آن سوی خیابان پارک شده بوده مشغول رصد تمرینات نساجی بوده است. پس از آن گفته شد این فرد منتسب به برانکو و باشگاه پرسپولیس است. اما جواب مربی کروات به این اتهام جالب بود. برانکو گفت: «چقدر بد شد که جاسوس ما گیر افتاد. او لابد کلاهخود و لباس پلنگی به تن داشت. به هر حال او را اخراج کردیم، چون کارش را درست انجام نداده و لو رفته است».

این خبر را به اشتراک بگذارید