• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 10 آذر 1397
کد مطلب : 39219
+
-

تراکتورسازی، آماده فتح جم

تراکتورسازی تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، میهمان پارس جنوبی جم است

مستطیل سبز
تراکتورسازی، آماده فتح جم

جهانبخش احمدیان | تبریز - خبرنگار:


تراکتور 2 هفته متوالی است که به عنوان مهمان به مصاف حریفانش می‌رود. آنها هفته گذشته در یک بازی پرافت و خیز، در تهران تن به تساوی دادند. در این سو بازیکنان پارس جنوبی جم نیز هفته گذشته اولین شکست ذوب‌آهن با سرمربی جدیدشان را رقم زدند تا با روحیه‌ای مضاعف در این دیدار حاضر شوند.


خارجی‌ها روی نیمکت

«محمد تقوی» در دیدار هفته سیزدهم با پرسپولیس از وجود 6 هافبک موثر بهره برد که عملا میانه میدان را از دست پرسپولیسی‌ها خارج کردند.

شاید به‌زعم بسیاری از فوتبالدوستان، کار تقوی در بازی ندادن آنتونی استوکس، آقای گل خود به دلیل غیبت در تمرینات حرفه‌ای بوده است، اما نباید فراموش کنیم در این فوتبال نتیجه‌گرا، حرفه‌ای‌گری و بازی زیبا اهمیت چندانی ندارند و تنها نتیجه بازی است که برای سرمربیان حائز اهمیت خواهد بود. وجود استوکس بر روی نیمکت تمام تفکرات مرد کروات را برهم می‌زد، شاید حضور او در میدان نیز می‌توانست تراکتور را صاحب 3 امتیاز شیرین کند. 


همبازیان سابق در برابر هم 

تراکتورسازی برای بازی امروز مقابل پارس جنوبی جم بازیکن محروم و مصدومی ندارد. تنها غایب احتمالی تراکتور برای این بازی لی اروین خارجی است که حضورش در تراکتور به اما و اگر کشیده شده است.

استوکس دیگر خارجی تراکتور نیز با وجود حضور خود در بازی قبلی، در لیست 18 نفره تقوی قرار نگرفت، اما به احتمال زیاد در این بازی به میدان خواهد رفت. در آن سوی میدان نیز پارس جنوبی جم ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار دارد که معروف‌ترین آنها بازیکنان سابق تراکتور و پرسپولیس هستند. 

«محمد نوری»، «محسن بنگر» و «شهرام گودرزی» تراکتوری‌های سابقی هستند که در ترکیب پارس جنوبی جم به میدان می‌روند. «محسن فروزان»، «محمد طیبی»، «ایمان سلیمی»، «احسان حاج‌صفی»، «دانیال اسماعیلی‌فر»، «مهدی مهدی‌پور»، «علیرضا نقی‌زاده»، «مسعود شجاعی»، «اشکان دژاگه»، «احسان پهلوان» و «آنتونی استوکس» به احتمال زیاد 11 مرد تقوی برای دیدار امروز خواهند بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید